Błądzić rzeczą ludzką – doskonale przekonali się o tym pracownicy Play, którzy są odpowiedzialni za mały bałagan w fakturach. Na szczęście „fioletowy operator” walczy z małym kryzysem w sposób właściwy.
Okazało się bowiem, iż część faktur wystawiona za poprzedni okres rozliczeniowy posiada błędne kwoty zapłaty – w okienku wartości faktury pojawia się bowiem liczba 0, z kolei zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa. Oczywiście nie jest to prezent od operatora ani nowa strategia firmy mająca na celu udobruchać klientów, tylko zwyczajny błąd powodujący niepoprawne naliczanie należności.
Jak jednak poinformował na blogu rzecznik firmy, Marcin Gruszka, już rozpoczęła się wysyłka poprawionych faktur z poprawną kwotą do zapłaty. Wszyscy, którzy padli ofiarami tej sytuacji, otrzymają w zamian dodatkowo przedłużony termin płatności. Jak więc widać, z wpadek czasami można wyjść z twarzą. Oby udawało się to naszym operatorom coraz częściej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung Galaxy S25 Ultra dla niejednego ManiaKa będzie ideałem flagowca i najlepszym telefonem świata. Na…
iOS 17.5 i iPadOS 17.5 doczekają się bardzo przydatnej w kryzysowych sytuacjach funkcji. Ta ułatwi…
Rowery elektryczne to zupełnie nie moja bajka, ale ten przykuwa uwagę kapitalną ceną i świetną…
Ile trzeba będzie zapłacić za "najlepszego średniaka 2024 roku"? Nowy przeciek mówi o kwotach, za…
Nowe zestawienie AnTuTu wyraźnie pokazało, na które procesory w smartfonach warto stawiać. I wychodzi, że…
Złota promocja na świetny tablet. Xiaomi Pad 6 nie był jeszcze nigdy tańszy. Dlaczego by…