Przyznam, że z przymrużeniem oka patrzyłem na konferencję WWDC kiedy Tim Cook mówił o prywatności. Tak naprawdę żaden z producentów nie chce walczyć o naszą prywatność, ba, wszyscy chcą wiedzieć więcej. I to nie tylko o naszym zachowaniu.
Apple zawnioskowało o przyznanie patentu dotyczącego nowego systemu e-commerce. W samym patencie, Apple proponuje użytkownikom dostarczanie ukierunkowanych treści reklam, usług oraz towarów na które mogliby sobie pozwolić. Jak to jednak ma działać?
Bardzo prosto. Specjalny, wbudowany w oprogramowanie algorytm miałby monitorować stan kart kredytowych i debetowych osób korzystających ze sprzętu Apple. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji, nowy system dobierałby reklamy tylko w taki sposób aby pokazać nam produkty, które nas interesują ale jednocześnie są przyjazne dla naszego portfela.
Na ten moment to jedynie wniosek patentowy, co oznacza, że tak naprawdę nie wiem jak finalnie zostanie zaimplementowane to rozwiązanie. Wydaje mi się jednak, że wszyscy dążą do jak najlepszego poznania cech oraz nawyków indywidualnego użytkownika tak aby móc skupić się bezpośrednio na prostej sprzedaży.
Czy chcielibyście używać takiej funkcji?
źródło: ITNews
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…