Najnowszy kwartalny raport dotyczący reklam, opublikowany przez sieć mobilnych „adów” (od angielskiego „ad,” oznaczającego reklamę, anons lub ogłoszenie) Smaato, ukazuje informacje, jakoby użytkownicy systemu operacyjnego Windows Phone 7 więcej razy korzystali z wszelkiego rodzaju reklam elektronicznych na swoich mobilnych urządzeniach, niż konsumenci operujący systemami iOS, Symbian, BlackBerry czy Android. Jest to znacząca zmiana w stosunku do zeszłorocznych liczb, które na górnej półce stawiały Symbiana.
Prezes Smaato – Harald Heidhardt – snuje teorię, jakoby urządzenia korzystające z WP7 uznawane były za coś nowego, co siłą rzeczy musi zwiększać wydajność mobilnej branży reklam. Ponadto, SDK (Software Development Kits) Microsoftu nie niosą ze sobą żadnych reklam poza Stanami Zjednoczonymi i tym samym WP7 ma deficyt takowych – co może nieść ze sobą większe zainteresowanie tymi, które są zaimplementowane w aplikacjach lub na stronach internetowych.
Jak widać powyżej, liczby udostępniane przez Smaato dają sporo informacji na temat anonimowych mas użytkowników poszczególnych systemów operacyjnych, a dokładniej ich zbiorowych zachowań i reakcji w sprawie mobilnych reklam. Sądząc po ostatnim raporcie, w niedługiej przyszłości spodziewać się można nawałnicy reklam na sprzęcie z WP7.
Źródło: GigaOm
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Command & Conquer to niekwestionowany król RTS. Seria zadebiutowała w 1998 roku i od tego…
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…