, Poradniki

Klient = koszty: serwisy szukają oszczędności

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • http://www.gsmmaniak.pl/ Karol Godlewski

    @Komentator – To nie jest tak, że nie stwierdzają usterki. Pamiętaj, że często ludzie reklamują urządzenie z usterki tzw ” okresowymi ” i ciężko je wyłapać. Co innego w momencie wady LCD albo głośnika. Oczywiście są też narzędzia do pomiarów ale serwis musi znaleźć usterkę aby naprawić telefon.

  • bodzio

    Niech robią porządne rzeczy, nie psujące. To i koszty serwisu będą mniejsze 🙂

  • Komentator

    Najlepszy serwis to Manta. Nie stwierdzają usterki i na tym koniec. Dodatkowo przetrzymują sprzęt miesiąc. Samsung lub Wusupport to luksus, robią wszystko ekspresowo. Serwis Nokii to tez porażka, 70% telefonów to dziwne ze sa po kontakcie z cieczą, lub po prostu nie obsługuje i nie serwisuje części telefonów, bo tak.

    • rejk

      Zgadza się, jeśli chodzi o nokię. Miałem kiedyś e56 od operatora i pewnego dnia zdechła – wyłączyła się nagle bez wyraźnego powodu i nie dała się włączyć. Serwis odrzucił roszczenia gwarancyjne, twierdząc, że telefon był wcześniej naprawiany, bo ma „ślady lutowania na płycie głównej”. Na dowód pokazano mi zdjęcie z płytą główną telefonu z kapniętą cyną obok modułu mikrofonu… Na nic zdały się pisemne odwołania, telefon nie został naprawiony, a w książce gwarancyjnej została dodana adnotacja, że gwarancja jest anulowana z racji na nieautoryzowaną naprawę. Interwencja bezpośrednio u nokii też na niewiele się zdała, a kobieta, z którą miałem nieprzyjemność tam rozmawiać, była najbardziej opryskliwą i chamską osobą, z jaką miałem do czynienia.

      A najlepsze jest to, że po 3 miesiącach leżakowania w szufladzie, telefon odpalił jak gdyby nigdy nic i potem działał jeszcze ponad rok, bez większych problemów 😉

  • http://gravatar.com/karolgodlewski Karol

    Telefony nieszczelne ( a deklarowane przez Sony jako wodoszczelne ) muszą być wymienione o czym pisałem w artykule www.gsmmaniak.pl/41612…-a-serwis/

  • http://gravatar.com/jeedek jeedek

    Ja po wykryciu nieszczelności w Z1 Compact dostałem nowy telefon. Brawo SONY
    Aczkolwiek trzeba uważać bo chcieli mi wmówić, że obudowa jest pęknięta a nie była. Poprosiłem o zdjęcie pęknięcia i nie było tematu.

  • rejk

    Jak na razie miałem 2 naprawy gwarancyjne telefonów – raz padła sekcja zasilania w SGS2, za drugim razem spuchł akumulator w SGS4. Obie naprawy załatwiał lokalny autoryzowany przez Samsunga serwis (mała firma) i nie złego słowa o usłudze powiedzieć (no, może oprócz nieprzesadnie uprzejmej pani z obsługi klienta 😉 ). Ogólnie dla mnie doświadczenia z serwisem Samsunga w Szczecinie są na 8,5/10. 🙂

  • orzelek77

    Często w serwisach stwierdzają zalanie sami je zalewają znam te praktyki.

  • http://gravatar.com/karolgodlewski karolgodlewski

    Po prostu zażądaj nowego urządzenia.

  • idiocik

    ale później to można podpiąc pod zawiłe procedury aby zniechęcić do działania i skorzystać z płatnej opcji, tylko aby mieć to już z głowy. Mam teraz taki przypadek że od kwietnia mój tablet jeździ pomiędzy serwisami, co więcej, za każdym razem gdy wraca ma nowe usterki i koszty naprawy są coraz wyższe. jak to się dzieje? bo zamiast się przyznać że się coś popsuło lub ma wade fabryczną, to winę zrzuca się na użytkownika

  • http://www.gsmmaniak.pl/ Karol Godlewski

    @idiocik

    To nie jest tak do końca,pamiętaj, że masz prawo się odwołać albo udać do rzeczoznawcy.

  • idiocik

    najczęstszy trik to stwierdzenie, że wada wynikła z winy użytkownika i każą sobie płacić


reklama