Na tegorocznej konferencji Apple WWDC padło wiele pytań ale również odpowiedzi związanych bezpośrednio z prywatnością użytkowników. IOS 9 ma zredefiniować pojęcie prywatności i udostępnić użytkownikowi lepsze narzędzia oraz zabezpieczenia.
Korzystając z iOS 9 w wersji beta można zauważyć, że domyślna przeglądarka internetowa Safari posiada zakładkę o nazwie „content blocker”. W tym miejscu każdy z użytkowników może ustalić czy chciałby zablokować wyświetlane reklamy, śledzenie jego zachowań przez strony, gromadzenie ciasteczek czy chociażby włączyć powiadomienia o podejrzanych witrynach. Ciekawe czy ta opcja będzie również dostępna dla zewnętrznych programistów aplikacji.
Content blocker to nic innego, jak nadepnięcie Google na odcisk. Apple również zajmuje się reklamami jednak nie generuje z nich aż takiego przychodu jak firma z Mountain View. Sam gdybym był użytkownikiem urządzenia z systemem iOS od razu zaznaczyłbym opcję blokady śledzenia oraz wyłączenia gromadzenia ciasteczek.
Jedno na ten moment wiemy już na pewno. To nie będzie ulubiona zakładka konkurencyjnych firm.
źródło: PhoneArena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…