REKLAMA TP
piątek, 22 maja 2015, Szymon Marcjanek

Operatorzy komórkowi kontra UOKiK czyli zabawa w kotka i myszkę

Myszy i kot 2
Na bazie: fot. zsooofija, Fotolia.com

0 odpowiedzi na “Myszy i kot 2”

  1. Nazir pisze:

    Omijam szerokim łukiem oferty ściemy od Play i Orange a jeżeli już to coś z netem na kartę aby można było się szybko rozstać 😀

  2. Soverxdx pisze:

    Raz byłem w potrzebie kupić dodatkowo pakiet danych w play na abonament. Jako że potrzebowałem go na jeden miesiąc,a pakiet przedłuża się automatycznie, próbowałem go wyłączyć przed nowym okresem rozliczeniowym tak jak było zapisane w regulaminie. I okazało się ze sposób 1 – krótki kod nie działa. Sposób 2- play 24 nie działa opcja wyłączenia ( nie była aktywna). 3 sposób – infolinia. Odzalowalem ta 1 zł i konsultant przyjął zgłoszenie, uprzedził mnie tylko ze są problemy techniczne. Rezultat – mimo nagrania rozmowy musiałem zapłacić jeszcze 2 miesiące za coś czego nie potrzebuje. W sumie 40zl. Play nie zwrócił pieniędzy bo przecież pakiet był aktywny i mogłem korzystać, mimo że nie wykorzystałem nawet tego w abonamencie. Pani z infolinii UOKiK – jej jedyne stwierdzenie to „proszę czytać regulaminy”. na szczęście każda umowa się kiedyś kończy. Juz się pożegnalem z tymi złodziejami.

    • Nazir pisze:

      @Soverxdx,
      W Play stosują zasadę że jak sieć działa to reklamacji się nie uwzględnia i kasa utopiona w błocie
      Ilekroć zgłaszałem fatalna szybkość netu i beznadziejny zasięg to zawsze twierdzą od 5 lat że są najlepsi i mają najwięcej zadowolonych ? , ciekawe z czego 😀

      Tak się kończy rozmowa z Play i reklamacjami … totalne ignorowanie klienta i wmawianie bzdur a nawet jak im udowodnisz na drugim urządzeniu jak ma konkurencja lub to ich wspaniały net to nadal próbują z człowieka robić idiotę i wmawiać co im dyrekcja i prezes wyznaczyła niczym partia pis 😀 😀 😀

  3. Jurek pisze:

    Ciekawe dlaczego nikt sie nie interesuje niedozwolonymi praktykami Polsatu Cyfrowego, tam sa dopiero jaja.

  4. Jarosław Boroński pisze:

    Jurek – rozwiń temat, ku przestrodze. Podejrzewam, że może się to wielu osobom przydać. Pozdrawiam.

  5. Jurek pisze:

    W Polsat Cyfrowy trzeba sie pilnowac z wypowiedzeniem umowy 3 miesiace przed koncem kontraktu, innaczej czeka nas przedluzenie na rok juz bez promocji czyli na gorszych warunkach.
    Jak ktos ma Polsat niech na czole wybije sobie date konca umowy by nie zapomnial, innaczej czeka go niespodzianka po skonczeniu okresu umowy czyli wyzsza cena i placenie przez minimum rok.
    Jeszcze sa inne wyzsze oplaty za zgubienie karty czy dekodera lub piloty czy kable.
    Najpierw radze przeczytac umowe z kilka razy to wam oczy z orbit wyjda jak przeczytacie to co oni wypisuja w umowie, a kartek jest sporo do czytania i podejzewam ze to celowy zabieg aby nikomu sie nie chcialo czytac.

  6. Jurek pisze:

    Ja po kilku dniach od podpisania w koncu zapoznalem sie ze swoja umowa i po przeczytaniu zwatpilem, teraz na laptopie i w telefonie mam na widoku date kiedy mam im wyslac wypowiedzenie umowy bo ja im nie bede placil 500% wiecej za telewizje i to na dodatek przez rok.
    Jakos Vectre ukarali za automatyczne przedluzenie umowy, a Polsatem nikt sie nie interesuje.

  7. magda pisze:

    Vectra nie wycofała się z praktyki przedłużania umów. Mnie na dzień dzisiejszy (październik 2015 przysłali odpowiedź, że nie anulują mi opłaty za przedłużoną umowę. Mam zapłacić w sumie za 5 miesięcy (2 wypowiedzenie + 3 miesiące cyklu) w których nie odbierałam telewizji. Przestrzegam, nie nabierajcie się na tańszy abonament bo dopłacicie z nawiązką.


reklama