Firma Samsung poszerzyła linię telefonów Galaxy o model Neo. Mimo, iż słuchawka jest nowa i póki co dostępna będzie jedynie na rynku południowokoreańskim, to na dobrą sprawę sprzęt niektórym wyda się znajomy. W dużej mierze nawiązuje on bowiem do smartfonu Samsung Galaxy Ace.
Model Neo został wyposażony w 3,5-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 800×480 pikseli, procesor firmy Qualcomm o częstotliwości taktowania 800 MHz oraz 4 GB pamięci wewnętrznej i 512 MB pamięci operacyjnej. Na pokładzie nowej konstrukcji znalazł się także aparat 3 Mpix bez autofocusa i lampy błyskowej (to jeden z mankamentów tego urządzenia). Do dyspozycji użytkowników oddane zostaną moduły Wi-Fi, Bluetooth oraz GPS, a także czytnik kart pamięci formatu microSD, gniazdo 3,5 mm, port microUSB, żyroskop i kompas. Warto wspomnieć także o odbiorniku telewizyjnym T-DMB, który na rynku południowokoreańskim cieszy się wielką popularnością.
Sprzęt posiada akumulator o pojemności 1500 mAh, co według zapewnień producenta, ma umożliwić słuchawce ponad 300 h pracy w trybie oczekiwania oraz 6,5 h w trybie rozmów. Smartfon o wadze 122 g i rozmiarach 115,9×56,9×12,14 mm na rynku południowokoreańskim pojawi się w czarnej i białej wersji kolorystycznej. Urządzenie będzie współpracować z systemem operacyjnym Android 2.2. Czy doczekamy się słuchawki na rynku europejskim? Póki co nikt nie potwierdził tej informacji, ale wydaje się to bardzo prawdopodobne.
Źródło: samsunghub
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…