REKLAMA TP
wtorek, 28 kwietnia 2015, Szymon Marcjanek

Reklamujesz towar? Zobacz, na co trzeba uważać

Reklamacja

0 odpowiedzi na “Reklamacja”

  1. SunTzu pisze:

    Co ja myślę?
    Gwarancja jest dla frajerów. Reklamować trzeba na zasadach niezgodności rzeczy z umową.
    Gwarancja to zobowiązanie producenta wobec klienta… dobrowolne
    Reklamacja to zobowiązanie sklepu wobec konsumenta.

    Różnica taka, że to sklep ma wam realizować naprawdę, a nie gwarant. Sklep ma mocniejszą pozycję negocjacyjną i was nic nie obchodzi. Tymczasem serwisy Asus-a czy Regenersis są zławienne…
    przykład?
    https://scon…e=55D61754

  2. karolg pisze:

    SunTzu

    Zgadzam się z Tobą, że najlepszym rozwiązaniem jest reklamacja do sprzedawcy ale co w momencie kiedy nie masz możliwości zareklamować urządzenia u sprzedawcy ?

    Jesteś w błędzie odnośnie tego kto ma realizować naprawę. Sprzedawca nie ma autoryzacji na naprawy, jedynym miejscem jest autoryzowany serwis wskazany przez producenta albo serwis własny gwaranta.

    • Nazir pisze:

      @karolg, 28 kwi 2015 :
      Mam z Lenovo Polska ubaw jak tablet od lutego uszkodzony i wozi się do Essen już 3 raz
      Teraz czekam na jakiś mail od Lenovo o wymianie tabletu Miix2’10 na nowy ale ambaras w tym że kupiłem z konieczności nowy sprzęt jak tego nie miałem 3 m-ce .

      Teraz jeszcze mnie czeka farsa z Euro bo nie sądzę aby mi zwrócili 1499 zł. i będą mi wciskać tablet którego już nie chcę bo mam inny .

      Tak więc gwarancja niczego w Polsce nie gwarantuje i jako Kowalski jestem skazany na widzimisię sklepu i ich kaprys czy zwrócą kasę dobrowolnie czy będę zmuszony do odbioru nowego tabletu

  3. samgomamgo pisze:

    Witam.
    A ja mam takie pytanie kupiłem tablet na allegro ale w opisie nie było napisane chciałem go zwrucic a gostek pisze ze on nie musi informować ze z Anglii ?

  4. karolg pisze:

    Samgomamgo,

    Nie bardzo rozumiem ? A możesz podać więcej szczegółów. Pytanie trochę nie dotyczy tematu ale spróbujemy pomóc. Czy możesz podać więcej danych ?

  5. karolg pisze:

    Nie bardzo rozumiem. Jeśli kupiłeś urządzenie od jakiegoś sprzedawcy w Polsce ( i nie było informacji o sprowadzaniu z Anglii ) i chcesz je teraz zwrócić to masz do tego prawo, pytanie czy zachowałeś czas zwrotu. Nie pomogę bardziej, nie mam więcej informacji aby Ci pomóc.

  6. samgomamgo pisze:

    Czy sprzedając telefon . tablet na allegro sprzedający ma obowiązek informowania w opisie ze przedmiot pochodzi z rynku angielskiego i ładowarka nie jest kompatybilna z polskimi gniazdami od prądu ?

  7. karolg pisze:

    Jeśli chodzi o kompatybilne akcesorium to tak, powinieneś zostać poinformowany ( rozumiem, że ładowarka ma 3 bolce a nie 2 jak Polskie ? ).

  8. samgomamgo pisze:

    Tak właśnie.
    Ok dzieki

  9. karolg pisze:

    Tylko pamiętaj, że musisz zachować odpowiedni czas. Jeśli już po terminie 14 dni to możesz udać się z tym do Rzecznika, który Ci pomoże. Sugeruję najpierw kompromis ze sprzedawcą.

    • Nazir pisze:

      Do rzecznika nie sposób się dodzwonić do biura w W-wa i mają Cię w d**** jak nie jesteś dziennikarzem lub kimś znanym z Tv .
      Od 3 m-cy nie mam tabletu , wszystkie możliwe zapisy gwarancji napraw zostały złamane przez serwis Lenovo Polska i po 3 podróżach do Niemiec usłyszałem że do środy dostanę pismo na mail na wymianę tabletu na nowy
      Dziś mamy czwartek i żadnego mail z pismem nie dostałem , tak działa w Polsce serwis Lenovo a sklep Euro tez druga farsa i raczej 1499 zł. mi nie zwrócą bo tabletu już nie chcę tej firmy

  10. samgomamgo pisze:

    Ok.dzieki

  11. karolg pisze:

    @Nazir

    Jeśli chodzi o Lenovo wiem, słyszałem o takich problemach z serwisem. Pamiętaj, że nie każdy producent jest taki ” problemowy „.

    W momencie gdy w gwarancji jest coś zapisane to masz do tego prawo, jeśli producent nie przestrzega swoich praw gwarancyjnych zostaje Rzecznik Praw Konsumenta. Nie twierdze, że taką sprawę załatwisz szybko ale niestety tak to wygląda. Czasem warto walczyć o swoje.


reklama