Samsung postanowił porzucić swoje logo na obudowie najnowszych propozycji – Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge – i niebawem rozpocznie sprzedaż (od 23 kwietnia 2015 roku) na japońskim rynku, a dokładniej w ramach oferty tamtejszego operatora – NTT DoCoMo.
Zamiast logo Samsung na froncie widnieje logo japońskiego operatora, zaś na tylnym panelu jedynie Galaxy. Tak jest w przypadku Galaxy S6, gdyż Samsung Galaxy S6 Edge nie posiada logo na froncie, zaś na pleckach ulokowane zostało logo operatora oraz poniżej Galaxy. Porzucenie logo producenta ma na celu zwiększenie sprzedaży na japońskim rynku. Czyżby Samsung źle tam się kojarzył?
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Swoje urodziny obchodzi jeden z najpiękniejszych i najlepiej wykonanych telefonów w historii. Smartfon z metalową…
iPhone 16 Pro Max pozuje na żywo w towarzystwie innych, tegorocznych modeli Apple. Jest ogromny,…
Jedynym powodem, dla którego jeszcze nie kupiłeś sobie Nothing Phone 2a, jest kolor? Nowy wariant…
Infinix NOTE 40 Pro to jeden z najlepszych telefonów do 1500 złotych. W tym popularnym…
Zdetronizowany król telefonów z Androidem powraca. Na horyzoncie pojawił się HTC U24 Pro: nowy telefon…
HUAWEI Watch 4 Pro Space Exploration Edition niebawem trafi do Europy! Limitowana edycja jednego z…