Samsung postanowił porzucić swoje logo na obudowie najnowszych propozycji – Galaxy S6 i Galaxy S6 Edge – i niebawem rozpocznie sprzedaż (od 23 kwietnia 2015 roku) na japońskim rynku, a dokładniej w ramach oferty tamtejszego operatora – NTT DoCoMo.
Zamiast logo Samsung na froncie widnieje logo japońskiego operatora, zaś na tylnym panelu jedynie Galaxy. Tak jest w przypadku Galaxy S6, gdyż Samsung Galaxy S6 Edge nie posiada logo na froncie, zaś na pleckach ulokowane zostało logo operatora oraz poniżej Galaxy. Porzucenie logo producenta ma na celu zwiększenie sprzedaży na japońskim rynku. Czyżby Samsung źle tam się kojarzył?
źródło: phonearena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…
Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…
Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…