REKLAMA TP
niedziela, 12 kwietnia 2015, Karol Godlewski

Centrum Serwisowe LG w Warszawie: strzał w dziesiątkę?

0 odpowiedzi na “LG”

  1. ktosiowaty pisze:

    > Niespełna 2 lata temu koreańska firma otwiera w Polsce własne centrum serwisowe.
    Coś nie po polskiemu toto napisane. Znaczy się, że 2 lata temu otwarli ?
    Poza tym – mają również podziemny punkt serwisowy ?

  2. karolg pisze:

    Jest to artykuł z przypomnieniem dla użytkowników sprzętu LG, że mogą załatwić swoją reklamacje szybciej niż przez sprzedawce.

  3. Inny pisze:

    I oprócz podziemnego mają zapewne napowietrzny serwis 😉

  4. karolg pisze:

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi ?

    • Inny pisze:

      to jest off topic do komentarza @ktosiowatego i Twojego określenia „naziemnego serwisu” 😉 możesz rozwinąć to stwierdzenie? 😉

  5. mk pisze:

    Ostatnio zrobiła mi się żółta plama na wyświetlaczu (G2). Zamówiłem kuriera DHL i podałem numer odbiorcy. Przyjechał, zabrał telefon. To był wtorek. W czwartek zadzwoniłem dowiedzieć się czy sprzęt dotarł. Pani powiedziała, że widzi status „odesłane do klienta”. No to sobie pomyślałem, że coś spieprzyłem, czegoś nie załączyłem albo co. W piątek telefon był u mnie. Z nowiutkim wyświetlaczem. Taki serwis to sama przyjemność. Bardzo pozytywnie.

  6. Kacper pisze:

    No też mam pozytywne odniesienia co do Lg. Za to serwis Sony masakra ponad miesiąc w serwisie.

  7. karolg pisze:

    Serwis LG teraz jest jeszcze bardziej dostępny i jeszcze szybszy. Ktoś kto mieszka w Warszawie ( oczywiście kurierem na koszt gwaranta też można ) będzie miał szybciej obsłużoną reklamację niż oddając sprzęt przez sprzedawcę.


reklama