reklama
Copyright © gsmManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 555 queries. 0,184, 0.184 (0,184) (13916233.25, G43h2F272a) |
> Niespełna 2 lata temu koreańska firma otwiera w Polsce własne centrum serwisowe.
Coś nie po polskiemu toto napisane. Znaczy się, że 2 lata temu otwarli ?
Poza tym – mają również podziemny punkt serwisowy ?
Tak, 1,5 roku temu. Dlatego później jest „gdyż na chwilę ówczesną”. 😉
Jest to artykuł z przypomnieniem dla użytkowników sprzętu LG, że mogą załatwić swoją reklamacje szybciej niż przez sprzedawce.
I oprócz podziemnego mają zapewne napowietrzny serwis 😉
Nie bardzo rozumiem o co chodzi ?
to jest off topic do komentarza @ktosiowatego i Twojego określenia „naziemnego serwisu” 😉 możesz rozwinąć to stwierdzenie? 😉
Ostatnio zrobiła mi się żółta plama na wyświetlaczu (G2). Zamówiłem kuriera DHL i podałem numer odbiorcy. Przyjechał, zabrał telefon. To był wtorek. W czwartek zadzwoniłem dowiedzieć się czy sprzęt dotarł. Pani powiedziała, że widzi status „odesłane do klienta”. No to sobie pomyślałem, że coś spieprzyłem, czegoś nie załączyłem albo co. W piątek telefon był u mnie. Z nowiutkim wyświetlaczem. Taki serwis to sama przyjemność. Bardzo pozytywnie.
No też mam pozytywne odniesienia co do Lg. Za to serwis Sony masakra ponad miesiąc w serwisie.
Serwis LG teraz jest jeszcze bardziej dostępny i jeszcze szybszy. Ktoś kto mieszka w Warszawie ( oczywiście kurierem na koszt gwaranta też można ) będzie miał szybciej obsłużoną reklamację niż oddając sprzęt przez sprzedawcę.