Chwilę po ukazaniu się finalnej wersji oprogramowania iOS 8.3 zaczęły się pojawiać sygnały, że po zainstalowaniu aktualizacji Touch ID w iPhone’ach oraz iPadach przestał poprawnie działać. Po kilkunastu godzinach okazuje się, że problem jest dość powszechny i znacznie utrudnia korzystanie z iOS-a.
Chodzi tutaj o autoryzację w aplikacji App Store przy pomocy Touch ID. Użytkownicy skarżą się, że zostali całkowicie pozbawieni możliwości autoryzowania konta przy pomocy czytnika biometrycznego, a zamiast tego są proszeni o podanie hasła Apple ID. Przełączanie ustawień nie załatwia sprawy.
Opisane wyżej zachowanie jest ewidentnie błędem systemowym, który najpewniej zostanie usunięty w iOS-ie 8.3.1. I choć Apple jeszcze nie wydał oficjalnego oświadczenia w sprawie błędu z Touch ID, można być pewnym, że aktualizacja z korektą pojawi się lada dzień.
Swoją drogą, zainstalowaliście oprogramowanie iOS 8.3? Zauważyliście jakieś różnice w działaniu systemu, poza oczywiście usunięciem błędów?
źródło: reddit, Apple forum
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
BLIK zbliżeniowy wreszcie dotrze także na smartfony Apple? Polski Standard Płatności Potwierdza – posiadacze iPhone'ów…
Jaki jest najbardziej opłacalny smartfon, jaki w maju 2024 roku kupisz za 1400-1500 złotych? OnePlus…
mObywatel poleca się na majówkę. Sprawdź, z ilu funkcji przydatnych nie tylko w długi weekend…
Plus rozdaje darmowe 25 GB internetu dla wszystkich klientów indywidualnych. W przyszłości na chętnych czeka…
Świeżutkie smartfony HMD Pulse w ubiegłym tygodniu zadebiutowały globalnie, także w Polsce. Okazuje się, że…
Zegarki Huawei Watch Fit 3 i Huawei Watch 4 Pro Space Edition w przyszłym tygodniu…