, Android Meizu Newsy Phablety Smartfony

Meizu debiutuje oficjalnie w Polsce

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:
  • Piotrek

    Może ktoś puknie się w głowę ale zmieniłem Lg G3 na ten telefon z ciekawości i musze przyznać że nie żałuje. Pod żadnym pozorem nie jest od niego gorszy, co najwyżej inny. Bateria trzyma tak samo jak w LG G3, ekran ze względu na swoją przekątną wygodniejszy podczas ogladania filmów jak i przeglądania stron od tego w G3, rozdzielczość ekranu na plus dla LG*, aparat lepszy w Meizu. Przewaga LG to bez wątpienia wygodniejszy przycisk odblokowania telefonu i Lolipop ( po 3 aktualizacji działający jak należy, 0 przycięć) chociaż w tym ostatnim przypadku więce w tym marketingu niż rzeczywistego pożytku. Soft ma Meizu działa bardzo stabilnie, brak ścinek zarówno w menu jak i grach (dead triger 2; nova 3)
    Co do rodzielczości w obu aparatach – miałem obydwa smartfony przez pare dni i nikt mi nie wmówi ze wysoka rozdzielczość w g3 nie ma racji bytu. Różnice widać gołym okiem i nie trzeba sie jakoś specjalnie przyglądać. Najbardziej widoczna jest ona w momencie ustawienia wysokiej jakości tapet na ekranie bądź gier z dużą ilością szczegółów – tu polecam Clash of Clans gdzie świetnie widać różnice w rozdzielczości.

  • http://zpg Godeł76

    mam….i powiem ze do doskonalosci brakuje mu tylko tego co ma xiaomi mi4:) nosze oba

  • @koza

    Już dawno można kupić w RTV EURO AGD…
    www.euro.com.pl/telef…zary.bhtml

  • http://www.google.pl rafaelloPL

    Mam wersję PRO i jestem bardzo zadowolony. W marcu będzie aktualizacja do Lizaka:-) Jak ktoś ma pytania co do telefonu to śmiało rozwieję wszelkie wątpliwości:-)

  • Piotr

    szkoda że w ostatnich dniach sklepy internetowe podniosły ceny minimum o 100zł
    przykład: wczoraj wieczorem Meizu MX4 kosztował 1399zł (szary/32GB) dzisiaj już 1499zł
    tak działa konkurencja… i kilka artykułów na portalach że Meizu debiutuje w Polsce
    (przykład ze strony redcoon.pl)

    • macsee

      Zadziałała reklama w portalach technologicznych, zwiększyła się podaż to podnieśli cenę. Prawo rynku. Moim zdaniem trochę bez sensu ponieważ to może zaszkodzić trochę marce, zmniejszy się jej zainteresowanie. To co przyciąga klienta to dobre opinie i rozsądna cena. Jak cena zaczyna się zbliżać do ceny bardziej znanej konkurencji marki to mniej znana marka przegrywa. Różnica w cenie musi robić wyraźną różnicę.

    • http://www.facebook.com/pages/Nazir/129553720567082 Nazir

      @Piotr,
      Jeżeli ceny faktycznie sztucznie podskoczą to tylko idiota to kupi z MediaTek za około 1700 zł. bo ja w tym momencie wolałbym dołożyć i kupić Nexus6 lub dużo taniej Nexus5

      Nie czarujmy się ale Meizu z MediaTek to żadne hallo za taką kasę i już teraz 1300-1500 zł. to cena z kosmosu i stanowczo za wysoka o 400 zł.

  • pit

    BB zgadza sie ale w ajfonach to oczywiste. A androidy czesto maja i szkoda ze tu nie ma bo cena 1399 tyczy sie wer 16gb a kazda wieksza jest coraz drozsza i oplacalnosc spada

  • http://www.facebook.com/100000693955609 Tomasz Domagalski

    Niech dadzą Meizu M1 note.

  • red

    @Nazir „Poczekam na Asus Zenfone 2 LTE z dual sim bo to może być taniej i lepsza alternatywa za Meizu” Piekło zamarza. Nazir naczelny fanboj Microsoftu, WP i Lumi oraz pierwszy hejter RP „androsyfu” wypowiada takie słowa.

    • http://www.facebook.com/pages/Nazir/129553720567082 Nazir

      @red,
      Lubię Android choć ma sporo innych wad dla mnie aczkolwiek posiadam Nexus5 i ostatnio kupiłem najnowszy Asus Fonepad 8 Dual Sim

      Mam Impera S Dual Sim z WP8.1 i chętnie go zmienię właśnie na Zenfone2 🙂

      Kupiłbym bym Meizu M4 nawet dziś taki czarny w najmocniejszej specyfikacji za 1500 zł. ale gdyby miał już Lollipop a nie jak ma KK i zero szans na aktualizację jeżeli do tej pory tego nie zrobili .
      Chętnie bym tez kupił taki model mocny ale z Ubuntu 🙂

  • http://gravatar.com/lordazawakh Azawakh

    Życzę im powodzenia! Niech się rozwijają na rynku polskim i oby smartphony Meiu były w rozsądnych i przystepnych cenach.

  • http://www.facebook.com/pages/Nazir/129553720567082 Nazir

    Od kilku dni można kupić zamówić Meizu z 32GB lub 64GB i kolorach , ceny w miarę rozsądne ale czy jest sens kupowania tego za około 1400 zł. i dostać w zamian nie aktualny android KK4.4 bez aktualizacji i jakaś Chińska nakładka

    Poczekam na Asus Zenfone 2 LTE z dual sim bo to może być taniej i lepsza alternatywa za Meizu

  • http://gravatar.com/krzysztofsf krzysztofsf

    czy dziala w nim google play?

  • cracken

    Tak… ale po jednym modelu ciężko zwerykowac czy jest duży popyt. Najlepiej mieć wybór modeli.

  • BB

    i tu pytanie czy to oficjalna dystrybucja na polske i czy za gwarancje ostatecznie odpowiada dystrybutor czy to redcoon do chin sam bedzie wysylal

  • piracisko

    To ciekawe bo ja go widzę z dobry miesiąc na ich stronie … i aukcjach 🙂

  • BB

    Pit iphone tez nie ma slotu kart pamieci…:)

  • BB

    Oficjalnie nie od dawna redcoon wprowadzil go jak wszedl oficjalnie na rynek polski a bylo to w ubieglym tygodniu. Co ciekawe tccm jest tez oficjalnym dystrybutorem (nie tylko w naszym kraju)marek Honor, benq, kodak czy beatsby dr dre wiec z gwarancja bedzie bezproblemowa

  • pit

    Fajny, ale… to cacko nie ma slotu na kare pamieci. Nagrasz kilka minut filmu 4k i koniec zabawy

  • piracisko
    • Adam

      Ale to sprowadzany bez polskiej gwarancji.

  • BB

    Sprzet fajny i wart ceny. Jakis czas temu kupowalem przez orange sklep note 3 i nie dzialal od nowosci wyswietlacz wiec niedzialajacy aparat to nic wielkiego. Jak widac i najlepszym sie przytrafiaja podkniecia ( mowa o szajsungu). Mnie interesuje kwestia mx4 pro bede wdzieczny za informacje czy trafi do oficjalnej dystrybucji w Polsce i moze ktos przetestuje te nowosci na naszym rynku.

  • mienso

    1399 w sklepie E… Jutro sie nim pobawie:)

  • ja

    Adamo@ czyli nie fajnie ale za 1299 to dalej kusząca propozycja jest tylko pytanie czy stanieje bo honor6 od paru miesięcy nadal 1400zł.

  • Adamo1139

    Wie, już oddał, ale nie palą się do naprawy

  • did4skalia

    Ciekaw jestem, czy zawita do nas również model M1 z 2 GB ram i w jakiej cenie. Jak będzie atrakcyjna, to może się skuszę.

  • hajla

    Wygląda jak iPhone 3

  • Adamo1139

    Coś mi się złego ubzdurało, Jack działa, aparat nie działa

  • cracken

    I co słychać o MX 4 PRO???? Panie Pawle co taka cisza….

    • http://www.gsmManiaK.pl/ Paweł Gajkowski

      Zajęty byłem pisaniem 🙂 Dowiem się i dam znać.

      • Diabeł

        Mnie również Pawle interesują modele xiaomi mi note i mi note pro.One roznoszą konkurencję w pył,jakbyś mógł dowiedzieć się czegoś na temat ich dostępności w naszym kraju,to byłbym Tobie bardzo wdzięczny.

        • http://www.gsmManiaK.pl/ Paweł Gajkowski

          Na temat dostępności Mi Note oraz Mi Note Pro od Xiaomi nie posiadam informacji. Wiem natomiast, że bycie dystrybutorem Xioami to nie taka prosta sprawa. Trzeba spełnić szereg wytycznych. Pozostaje czekać na sprowadzenie przez bardziej znanych polskich importerów.

          • Diabeł

            A czym się różni dystrybucja meizu od xiaomi.Wiem,że w przypadku xiaomi chodzi o prawa patentowe,a meizu nie ma takich problemów?

    • http://www.gsmManiaK.pl/ Paweł Gajkowski

      Niewykluczone, że w niedługim czasie zadebiutują kolejne modele, w tym również Meizu MX4 Pro. Wszystko zależy od zainteresowania marką w naszym pięknym kraju. Takie informacje udało mi się uzyskać.

      • Diabeł

        Kurczę,ale walnąłem błęda.To jest artykuł o meizu,a ja zadałem pytanie o dwa modele xiaomi.To przez ten pośpiech.Sorry Pawle.

  • cube

    Pytanie do dystrybutora — czy planuje wprowadzenie innych modeli MEIZU? Mowa o M1 Note i M1 (mini)…

  • cinek

    Cena 1299zl chyba

  • ja

    Adamo@ dobrze wiedzieć.

  • Adamo1139

    Kolega kupił mx4 w sklepie w Polsce przez internet. Nie działa złącze jack

    • dsaaf

      A kolega nie wie co to gwarancja?

  • cracken

    Mozna bezpośrednio od nich zamawiać??? Prosze podać oficjalną stronę TCCM

  • Joe black

    A cena?

    • http://www.gsmManiaK.pl/ Paweł Gajkowski

      1299 zł


reklama