Delikatnie mówiąc, w Samsungu dzieje się źle – żeby nie powiedzieć, że katastrofalnie. Polityka masowej produkcji urządzeń niskiej jakości przestała się sprawdzać i koreański gigant zaczyna liczyć straty. Nie pomaga w tym zmiana strategii, ani urządzenia z nowej rodziny takie jak Galaxy A3 czy A5. Do tych słabych informacji dołącza dziś kolejna – Samsung stracił pozycje lidera sprzedaży w Chinach na rzecz Xiaomi.
Raport agencji IDC, pokazuje, że udział w chińskim rynku telefonów Xiaomi w 2014 roku osiągnął 12,5%. Sprzedaż ta pozwolia chińskiemu producentowi wspiąć się na pozycje trzeciego, największego producenta na świecie i pierwszego w Chinach. Dla odmiany, w ciągu tego samego roku, sprzedaż Samsunga w Państwie Środka, spadła z 18,7% do 12.1%.
Dane te, muszą być bardzo bolesne, zwłaszcza że Chiny to ogromny rynek i jakikolwiek spadek sprzedaży na nim musi boleć – a boli jeszcze bardziej, gdy dzieje się to tak szybko. Samsung rozpoczął już zmiany, mające na celu zwiększenie sprzedaży – m.in. nawiązał współpracę z Microsoftem, nie wiadomo jednak czy nie dzieje się to za późno.
Źródło:Ubergizmo
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…