, Android Newsy Phablety Samsung Smartfony System Telefony

Android 5.0 Lollipop dla Galaxy Note 3 LTE (SM-N9005) i Galaxy Note 4 (SM-N910F)

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • darek

    Tez mam w T mobile i wgralem odinem xeo. Watpie by niebawem wyszla altualizacja wiec mozesz wgrac sam.

  • http://WP.PL NECROMANTA

    KIEDY BEDZIE AKTUALIZACJA NA NOTE 3 W T-MOBILE

  • darek

    Czy tez wam aparat dlugo zapisuje zdjecia? mi pokazuje pasek z postepem po zrobieniu fotki.

  • szullder

    Tak jak już ktoś pisał. Ten sam problem w sieci play. Po zainstalowaniu Google massenger z sklepu play, MMS idą. Osobiście mogę wysyłać max w grupie 10 sztuk :/

  • pablo

    Po aktualizacji niedziałający mmsy ale shit…..

  • darek

    Hallo
    jak wyłączać budzik to macie opcje drzemki ?
    U mnie w obie strony są czerwone strzałki i dziś omal nie zapałem do pracy

  • Misza

    U mnie też nie działają MMS. Play

  • darek

    W tmobile mms-y działają normalnie

  • darek

    Czy wam też szybko zapyta pamięć i laguje przy przewijania stron w necie?
    Używam opery ale to samo jest przy chrome.
    Poza tym jak zzamykam na raz wszystkie aplikacje to trochę długo myśli czego nie było w 4.4.2
    poza tym s jest ok.

  • pio

    Czy wam też nie działa AutoMapa ?? jak macie jakieś rozwiązanie tego problemu to podpowiedzcie ??

  • darek

    To i tak nie jest zle tylko ja tu wciaz czekam na 5.0 od tmobile to pozniej znowu bedzie kolekjne pol roku na poprawki.
    zastanawiam sie coraz bardziej na wgraniem oficialnego odinem

    • Gosia

      W Orange juz pojawila sie nowa aktualizacja, niby naprawiajaca usterki, ale g*wno pomogla 🙂 To juz sie smieszne robi.

  • mike

    Boli jeszcze jedno. Mając wlaczony dzwonek i słuchając muzyki, kiedy odbierze się sms, dźwięk muzyki brzmi jakby się coś zacinalo.

  • darek

    czyli procz mms-ow nic Nota3 nie boli po aktualizacji.
    wszystko smiga jak nalezy ?

  • ania

    Nie zauważyłam różnicy w jakości.

  • Gosia

    Tylko w Messengerze jakosc zdjec wysylanych mms jest dramatyczna. Dla mnie to zadne rozwiazanie. Pomaga tylko reset.

  • pio
  • Dandan

    Co Wy chcecie od „lizaka”, jest zaje….., mam Nexusa 5 i nie mam żadnych problemów z MMS-ami, grzaniem się czy też mniejszą wydajnością baterii w porównaniu do 4.4. Jak na moje to samsung coś spier….. i dla tego macie takie problemy 😉

  • Koval

    U mnie to samo, dalej lipa…

  • mike

    Po aktualizacji to samo, mmsy nie działają. Zostaje mi reset…

  • Koval

    Jest już aktualizacja, właśnie instaluję ciekawe czy pomoże 😉

  • darek

    Pojawiła się aktualizacja dla tmobile.

  • wardek

    mike działaja ale trzeba resetowac do ustawien fabrycznych

  • mike

    Niestety, u mnie dalej nie działają mms…wtf?

  • Marek

    pobrac aplikacje Messenger sms/mms Gogle ze sklepu play.. i ustawic jako domyślną przed wiadomosciami …i mmsy idą ….

  • http://n niieee

    Ustawcie google hangouts jako domyślną aplikację do wiadomości i mmsy będą działać 🙂

    • Aniaaaaa

      niieee U mnie Twoja porada nic nie dała. Nie mogłam wysłać juz nawet smsa :/

  • mike

    W nju mobile tez nie działają

  • note3

    Wygląda na to ze w plusie jest lipa z mmsami i w sieci play. Oczywiście mam na myśli telefony niebrandowane z wolnej sprzedaży. Ciekawe kiedy telefony brandowane będę mialy aktualjzacje do lollipopa bo wtedy może brandowany soft pomoże.

  • sk

    Dramat ten lollipop brak mozliwosci mute bez wibracji, brak wyswietlania budzika na ekr. blokady. Beznadziejne kolory jak dla 5 latka. Powolnosc i pozeranie bateri…note 3 to teraz zlom a nie biznesowy telefon.

  • Ania

    Chodzi o to ze tel kupiony chyba prywatnie był a nie w playu. Nie wiem zreszta nie znam się 🙁

  • note3

    Z tego co czytałem wersja lollipopa 5.1 będzie w marcu

  • Rex

    A skąd w Play macie update?

  • Ania

    A sciagaliscie na nowo wiadomosc konfiguracyjna czy samo zadziałało. ? Tez w play jestem i nie wiem czy warto sie w to bawic

  • hmm guh

    W play mi nie dziala ani ustawienia fabryczne nie pomogly

  • dddd

    przywrocenie ustawien fabrycznych

  • Ania

    Po jakiej czynności możesz wysyłać mms??

  • dddd

    jednak mmsy mozna wysylac…ale niestety juz nie da rady wrocic do starego androida ;/ lipa
    a messanger fb wam dziala?

  • Ania

    A jest pewność jakaś że ta poprawka będzie?

  • note 3

    Tak właśnie myślałem ze przywrocenie ustawien fabrycznych nic nie da bo dalej będzie android 5.0 na telefonie. Jedyne wyjście to wgranie przez program odin wersji 4.4.2 ale ja jednak poczekam na poprawke.

  • Ania

    No jak to?? Przywrocenie do ustawień fabrycznych i dalej nie można mmsow wysyłać? ? To co to za aktualizacja ktora tak miesza w tel

  • dddd

    Nic nie dalo! F***** S************

  • note 3

    Dajcie znać czy przywrócenie ustawień fabrycznych coś dało ?

  • dddd

    Ależ to g***** nie mogę wysyłać mmsów po tym chorym updacie!


reklama