Platforma Android Wear została powołana do życia przez Google na potrzeby akcesoriów naręcznych. Opiera się o karty Google Now, a zatem jej funkcjonalność wzrasta wraz z rozszerzeniem możliwości wspomnianej aplikacji. Nie da się ukryć, że „inteligentne” zegarki pracujące pod jej kontrolą są stosunkowo drogie – zwłaszcza na polskim rynku – a zatem zainteresowanie modą ubieralną nie jest tak wysokie, jakby oczekiwało Google. Potwierdzeniem tego mają być dane zebrane przez Canalys.
Canalys szacuje, że w 2014 roku dostarczono zaledwie 720 tysięcy zegarków typu Smart, które pracują pod kontrolą Android Wear. Jest to kropla w morzu urządzeń naręcznych, których w ubiegłym roku dostarczono 4.8 miliona egzemplarzy.
Największym hitem sprzedażowym wśród zegarków z Android Wear okazał się Moto 360 za produkcją, którego stoi amerykański koncern Motorola. Zegarek znacznie wyprzedził propozycję ASUSa, LG, Samsunga, a także Sony.
Niestety, nie ujawniono szczegółowych danych sprzedażowych propozycji pracujących pod kontrolą Tizen OS od Samsunga, ale poinformowano, że te również nie cieszyły się zbyt dużym zainteresowaniem.
źródło: androidos
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…