Platforma Android Wear została powołana do życia przez Google na potrzeby akcesoriów naręcznych. Opiera się o karty Google Now, a zatem jej funkcjonalność wzrasta wraz z rozszerzeniem możliwości wspomnianej aplikacji. Nie da się ukryć, że „inteligentne” zegarki pracujące pod jej kontrolą są stosunkowo drogie – zwłaszcza na polskim rynku – a zatem zainteresowanie modą ubieralną nie jest tak wysokie, jakby oczekiwało Google. Potwierdzeniem tego mają być dane zebrane przez Canalys.
Canalys szacuje, że w 2014 roku dostarczono zaledwie 720 tysięcy zegarków typu Smart, które pracują pod kontrolą Android Wear. Jest to kropla w morzu urządzeń naręcznych, których w ubiegłym roku dostarczono 4.8 miliona egzemplarzy.
Największym hitem sprzedażowym wśród zegarków z Android Wear okazał się Moto 360 za produkcją, którego stoi amerykański koncern Motorola. Zegarek znacznie wyprzedził propozycję ASUSa, LG, Samsunga, a także Sony.
Niestety, nie ujawniono szczegółowych danych sprzedażowych propozycji pracujących pod kontrolą Tizen OS od Samsunga, ale poinformowano, że te również nie cieszyły się zbyt dużym zainteresowaniem.
źródło: androidos
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Fani strategii mogą czuć się kokietowani. Epic Games w ramach rozdawnictwa postanowił udostępnić graczom dwa…
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…