Premiera Samsunga Galaxy Note Edge była wielkim zaskoczeniem. Zupełnie nieoczekiwanie, na targach w Berlinie zaprezentowano urządzenie z wyświetlaczem wywiniętym na prawy bok. Ograniczona dostępność, a także wysoka cena sprawiły, że sprzedaż tego modelu jednoznacznie pokazuje jego niszowy charakter.
Według najnowszego raportu, Samsung sprzedał zaledwie 630 tysięcy egzemplarzy Galaxy Note Edge od momentu uruchomienia. Wynik ten pokazuje, że konsumenci nie są jeszcze gotowi na tego typu rozwiązania, a potwierdzeniem niech będzie sprzedaż na poziomie 4.5 mln sztuk Galaxy Note 4 w pierwszym miesiącu od uruchomienia.
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 1 VI niespodziewanie zdradza cenę przed premierą. Fani nie muszą obawiać się podwyżek,…
Huawei MatePad 11.5 PaperMatte Edition to tablet z matowym ekranem eliminującym odblaski. Wiele podobieństw do…
Kiedyś był hitem nad hitami, prawdziwym pogromcą telefonów ze średniej półki. Wydajnością dorównywał ex-flagowcom, a…
Hama wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, łączących wysoką pojemność akumulatora, atrakcyjny design oraz…
Tablet iPad Air (5 generacji) to mocny zawodnik w świecie Apple. Korzysta bowiem z mocnego…
Jeden z najważniejszych flagowców do zdjęć zdrady kolejne szczegóły. W końcu 1-calowy aparat wraz z…