Premiera Samsunga Galaxy Note Edge była wielkim zaskoczeniem. Zupełnie nieoczekiwanie, na targach w Berlinie zaprezentowano urządzenie z wyświetlaczem wywiniętym na prawy bok. Ograniczona dostępność, a także wysoka cena sprawiły, że sprzedaż tego modelu jednoznacznie pokazuje jego niszowy charakter.
Według najnowszego raportu, Samsung sprzedał zaledwie 630 tysięcy egzemplarzy Galaxy Note Edge od momentu uruchomienia. Wynik ten pokazuje, że konsumenci nie są jeszcze gotowi na tego typu rozwiązania, a potwierdzeniem niech będzie sprzedaż na poziomie 4.5 mln sztuk Galaxy Note 4 w pierwszym miesiącu od uruchomienia.
źródło: phonearena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…
Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…
Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…