, Apple iOS Newsy

iOS 8 zainstalowany na 72 proc. dedykowanych urządzeń. iOS 8.2 w marcu

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • SirAdi

    Przecież to są dane dotyczące urzadzeń łaczących się w danym okresie ze sklepem – odsestek dedykowanych urządzeń zaktualizowanych do najnowszej wersji jest niższy. Krystian, tyle lat w branży, a popełniasz szkolne błędy…

    • http://www.gsmmaniak.pl/ Krystian Bezdzietny

      SiriAdi, owszem, dane te opierają się na statystykach z App Store’a i mimo wszystko wiernie oddają sytuację związaną z wykorzystaniem konkretnych wersji oprogramowania.

      • SirAdi

        Błąd który popełniłeś w tekście (bo chcę wierzyć, że to pomyłka, a nie świadoma manipulacja) ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia sedna tematu. Zwróciłem na niego uwagę grzecznie i kulturalnie, jak to mam w zwyczaju. Ale Ty zamiast przyjać to na klatę, zasałaniasz się bliżej nie sprecyzowanym „wiernym oddaniem sytuacji”. W gruncie rzeczy, odsestek dedykowanych urządzeń zaktualizowanych do najnowszej wersji jest niższy niż te 72%, bo nie jest tajmenicą, że mniej doświadczeni użytkownicy nie czują potrzeby łączenia sie ze sklepem, ani tym bardziej aktualizacji systemu. Ten sam mechanizm występuje w przypadku Androida, ale nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, aby któryś komentator próbował na siłę zakrzywiać rzeczywistość.

        • Krystian

          Mam odmienne zdanie co do tego, czy ma to kluczowe znaczenie dla – jak to ująłeś – sedna tematu. Ale faktycznie warto byłoby dodać stosowną informację na temat tego, jak obliczane są te statystki i zaraz to zrobię.

          • SirAdi

            Abstrahując od różnicy zdań w kwestii osób którę moga aktualizować, ale tego nie robią, grunt to rzetelność przekazu. A tej rzetelności po prostu brakuje gdy się pisze o 72% dedykowanych urządzeń.

            Pozdrawiam.

  • kuba

    „Odsetek instalacji oprogramowania iOS 8 na dedykowanych urządzeniach – mozolnie bo mozolnie – ale wciąż pnie się do góry.” Przynajmniej nie jest tak rozsiany jak Android


reklama