, Akcesoria Android Motorola Newsy Smartfony

Motorola ATRIX 4G – najmocniejszy smartphon świata?

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Bul_Komorowski

    Witam!
    Tak sie sklada, ze mam ten telefonik. Zdjalem mu sim locka bo byl zalozony na Bell Mobility Canada. Obecnie uzywam go w sieci Fido jak rowniez prubuje go z karta Era tak tak w Alberta, Canada. Z tak tak loguje sie do sieci Rogers albo Bell. Telefon cacy, chodzi jak blyskawica. Wifi dziala spoko, nawigacje i inne bajery chodza, ze az milo. Jedyna wada to jak sie powlancza te wszystkie bajery to bateria pada dosyc szybko, tzn. po ok. dwoch godzinach. Czuwanie to wytrzyma ze 3-4 dni. Wg. mnie iPhone 4 to przereklamowany telefon, motorola Atrix to zabojca iPhon’a. Ciagle odkrywam cos nowego w tym phonie 🙂 Mam tez stacje HD, ktorej jeszcze nie uzywalem. Ogolnie to polecam bo sprzet naprawde fajny 🙂

  • Dratek

    bateria prawie 2000 pojemności i tylko 135g. Jak oni to zrobili.
    Napisane z Milestone

  • aix

    Czyli telefon lepszy od Iphona 6, który ukaże się za 1,5 roku.

  • curlsky

    @Artur, @Pepe – dzienx za odpowiedź. Jeśli faktycznie transfer danych pójdzie po HDMI to patent ma szansę się sprawdzić, chciałbym zobaczyć to w akcji. 🙂

  • Pepe

    @curlsky:
    wyglada na to, ze do polaczenia sluzyc moze jednoczesnie USB oraz/lub tuz obok niego na obudowie telefonu umieszczone HDMI ;D

    @tomunia:
    jesli cena za atrix+netbookdock bedzie nie wyzsza niz ‚inny smartfon + zwykly netbook’ – to dostaniesz wiecej za mniej i sie oplaci 😀

  • tomunia

    cena będzie powalajaca, ale specyfikacja robi wrażenie

  • Artur

    @curlsky: HDMI i usb:)

  • curlsky

    Pomysł z przystawką przerabiającą ATRIXa na netbooka wygląda bardzo ciekawie. 🙂 Zastanawiam się tylko, jaki port łączy oba urządzenia? Jeśli USB to jestem ciekaw czy szybkość połączenia wystarczy do efektywnej pracy…


reklama