Chińska firma ZTE postanowiła odświeżyć swoje logo, a tym samym wizerunek oraz strategię firmy. Czego zatem mamy spodziewać się od teraz po firmie z trzydziestoletnim doświadczeniem w branży technologicznej?
Podobno ZTE otwiera się jeszcze bardziej na młodych konsumentów, a to oznacza, że w sprzedaży debiutować mogą dalej w głównej mierze urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Google Android. Zapewne będą to kolorowe smartfony w przystępnych cenach oraz specyfikacją spełniającą oczekiwania konsumentów.
Filozofia ZTE zakłada również, że nowe logo symbolizuje nową strategię, która będzie jeszcze bardziej dynamiczna, innowacyjna oraz przyjazna środowisku – będą smartfony z bambusa?
źródło: ubergizmo
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…