REKLAMA TP
poniedziałek, 22 grudnia 2014, Amadeusz Cyganek

Test | Kruger & Matz LIVE 2 LTE. Niezły smartfon z Androidem

IMG_4057
Kruger & Matz LIVE 2 LTE / fot. gsmManiaK.pl

0 odpowiedzi na “IMG_4057”

  1. ja pisze:

    Mój lg l9 ii ma taki sam procesor i rozdzielczość a w systemowym odtwarzaczu filmów lg otwiera prawie każdy film w full hd z świetną płynnością. Ten live to nawet fajny jednak dla kogoś kto ogląda filmy to niedoprzyjęcia.

  2. Adam57 pisze:

    Wkurza mnie że firma na każdym kroku podkreślająca że jest Polska nie potrafi/nie chce ?przetłumaczyć solidnie na nasz rodzimy język ekranu menu. Wstyd.

  3. Karol pisze:

    @Artok
    Czyli nasz l9ii jest szybszy w niektórych zadaniach mimo podobnych wynikow w antutu?. Tez mam l9ii root zrobiony, wyrzucone wszystkie smieci i smartfon smiga calkiem plynnie. A mam go juz 10 miesięcy, tylko nie aktualizowalem do kit kata, tylko zostalem na 4.1, bo jest podobno bardziej stabilny.

    • Artok pisze:

      AnTuTu to jeden z najgorszych benchmarków. Krait ma znacznie mocniejszą architekturę od Cortexa A7. Wrzuć mu custom roma KitKat, bo fabryczny jest strasznie zamulony.

  4. joh pisze:

    Moim zdaniem bardzo w porządku sprzęt. Za 500zl to najlepszy wybor

  5. ja pisze:

    Ja niestety lg l9 ii zaktualizowałem do 4.4 i teraz żałuję ale i tak nie jest żle. Niewiedziałem że tyle osób korzysta z lg l9 ii.

  6. Azawakh pisze:

    K&M ma jakąś dziwną manierę wstawiania pamięci o miernej pojemności 4GB. 1 GB to żenująco niewiele. Gdyby pamięć wbudowana wynosiła choćby 8GB możnaby ten smartphone rozważyć. W obecnej sytuacji lepiej wybrać produkty konkurencji.

  7. m pisze:

    @Azawakh tak się jarasz, jakby K&M robił coś więcej poza importem, i zaprojektowaniem pudełka.

  8. Olo pisze:

    Brakuje nfc

  9. smartfomaniaczka pisze:

    Trochę więcej o samej marce Kruger&Matz, może Was zainteresuje
    http://smar…ruger-matz
    polecam i życzę szczęśliwego nowego roku 🙂

    ps. ja osobiście nigdy nie wybrałabym polskiego smartfonu, fjany zamysł,ładnie wyglądają, ale flagowe modele mają jedną zasadniczą przewagę – dostęp do Google Play lub do Apple App Stpore, bez których nie wyobrażam sobie smartfonów :O

  10. Smartfomaniaczka pisze:

    @loleczek serio?wiem o tym, to byla dygresja m.in. a propos platformy windows phone nie zwiazana ze smartfonami w temacie. Wciaz podtrzymuje ze nie chcialabym tel od kruger&matz ale moze po prostu jestem prozna.. 😉

  11. yamyam pisze:

    weź już lepiej wracaj sprzedawać ziemniak w google play…

  12. timii pisze:

    przecież z tą pamięcią to najwyżej może robić za kalkulator z funkcją dzwonienia za 700pl 😀

  13. uzytkownik lte live 2 pisze:

    Nie kupujcie mulu. prosze was nie kupujcie tego padła. pierwsze co z nikad padl aparat. potem zaczely sie problemy z bateria 50% w 20 min. mam rozne oszczednosci baterii itd ale i tak gow*o. oczywiscie nie mozna rootwac bo gwarancja z ktorej i tak skorzystacie po max mies uzytkowania. unikajcie jak ognia tego produktu. pozdrawiam

  14. Gdzierosnadynie pisze:

    Kupiłam w grudniu przed świetami. 2 tygodnie temu zakończył żywot. Czarny ekran znienacka w połowie naładowania baterii i 5 minut po ostatnim użyciu. Martwy. Nie da sie obudzić. 2 tygodnie minęły od złożenia reklamacji i zero reakcji 🙁

    Dzisiaj w domu padł drive 2. Tutaj jednak ewidentne widać, ze przestał działać Włącznik. Ekran żyje jak podłącza sie baterie – pokazuje jej stan po naładowaniu, ale uruchomić sie go nie da.

    Tez ktoś ma tak fatalne doświadczenia z ta marka?

  15. jan nowak pisze:

    niestety ten telma wielkie problemy z oprogramowaniem 1 aparat sie czesto zacina 2 gdy jestesmy dłuższy czas po za zasiegem tel sie wyłacza i nie idzie go włączyc (trzeba wyjac baterie) 3 nie zawsze czyta kontakty z karty sim wiec znow reset 4 aplikacje trzeba rencznie przenosic na sd ale wtedy wigety nie działaja na ekranie 5 gdy aplikacja jest większa powyżej 1GB to jesteśmy w du*** 6 bateria max 1 dzień (tak ekonomicznie) TEL JEST PO TO BY DZIAŁAŁ A ŻEBY GO ZOZBIERAC I SKŁADAC 2 RAZY DZIENNIE. SZKODA ZE NIE MOGE ODDAĆ NIE KUPUJCIE!!!!!!!!!!!!

  16. Marcin z EG pisze:

    a ja mam b.dobre doswiadczenia z marką Kruger&Matz. Posiadam od prawie UWAGA 2 lat model Drive i jestem nim zachwycony.. bateria trzyma zaskakujaco dlugo (raz na tydzien laduje a przy b.duzym uzytkowaniu raz na max 3 dni co jest rzadkoscią bo np w moim S3 mini ladowac musialem codziennie). Dodatkowo przez te 2 lata chyba ani razu tel mi sie nie zawiesil. Jedynie zdjecia robi brzydkie ale wiedzialem o tym jeszcze przed zakupem wiec w sumie „widzialy galy co braly”. Polecilem ten tel mojemu kuzynowi i uzywa go od pol roku i tez jest b.zadowolony (on ma juz nowsza wersje Drive 2). Byc moze to ten model Drive jest taki udany bo o Live 2 nie moge sie wypowiadac bo nie posiadam ale bazujac na dwuletnim doswiadczneiu z Drive jestem b.pozytywnie zaskoczony ogolnie marką Kruger&Matz. Jesli ktos z Was krytykuje te marke to mam nadzieje że bazuje na wlasnych doswiadczeniach a nie „wydaje mi sie” (np wypowiedz Smartfomaniaczki)

  17. dario_gal pisze:

    Użytkuję Live 2 LTE równy miesiąc. Używam w nim karty prywatnej i służbowej. Jak na razie albo raczej już do tej pory mam z nim następujące problemy: slot 1 ma duże problemy z utrzymaniem zasięgu, często go gubi dlatego klienci mieli problem z dodzwonieniem się do mnie – zamieniłem ulokowanie kart w slotach i teraz mój prywatny numer bywa często nieosiągalny; telefon ni z tego ni z owego się wyłącza i aby go ponownie włączyć w takim wypadku trzeba wyjąć na chwilę baterię – dość kłopotliwa operacja szczególnie ,że mam też back cover case i z tego powodu bywa ,że klienci nadal mają problem z dodzwonieniem się do mnie; moi rozmówcy często zwracają mi uwagę ,że słabo mnie słyszą co też utrudnia mi z nimi kontakt.
    Ogólnie telefon mi się podoba i jego funkcje również tylko szkoda ,że nie mogę z niego swobodnie korzystać. Pozostanie mi reklamować ale nie robię sobie wielkich nadziei na poprawę sytuacji szczególnie po lekturze forów na temat samego aparatu i serwisu Kruger&Matz. Szkoda,że nie pokusiłem się na poczytanie opinii przed zakupem bo na pewno bym go nie kupił ale jak to bywa: mądry Polak po szkodzie. Aż nie chcę nawet myśleć co będzie dalej.

  18. sjunde pisze:

    Miałam od grudnia 2014 dopóki pies się nie dorwał. Pierwszy serwis po pół roku – czarny ekran nie można włączyć. Odpowiedź firmy – wszystko w porządku – aktualizacja oprogramowania. 2 serwis przed upływem roku – czarny ekran i brak możliwości uruchomienia. Serwis – wymiana płyty głównej. Po wymianie płyty głównej problemy z aktualizacjami – brak miejsca. Wchodzę w ustawienia – pamięć CAŁKOWITA 2,2. Gdzie się podziała stara? Telefon jako nawigacja w samochodzie poza zimą stale się przegrzewa i nawigacja się zawiesza, albo lagi sięgające pół kilometra (przy google maps). Po roku z kawałkiem zaczął też wariować ekran dotykowy – w czasie rozmowy przez messengera telefon rozsyłał wiadomości przez messengera (kciuka OK do ostatnich 5 osób) – nie, 2 kolejne antywirusy niczego nie wykazały, a od zawsze zainstalowane, aktualizowane security. Albo nie rozróżniał którego adresata w książce się wybiera. Sam dzwonił w torebce. Zablokowany.

  19. kasa w błoto pisze:

    Kupiłam KM Live2 lte zaraz po wyjściu na rynek (ok. 2 lata temu), tylko przyjechałam do domu i okazało sie że oprogramowanie padło. Wróciłam do sklepu, wymienili grzecznie… i tak 4 razy! MASAKRA co sie działo z tym telefonem. Gdy już otrzymałam telefon który miałam do tej pory co jakiś czas coś się psuło i była to głównie wina oprogramowania. Uwielbiał się ni stąd ni zowąd wyłączyć i konieczne było wyjmowanie baterii, nie wspomne o przegrzewaniu sie… W zime było to nawet korzystne bo i ręce mnożna było zagrzać 🙂 O korzystaniu z LTE i Skype czy FB jednocześnie nie było mowy, jeszcze jakoś dychał przy WIFI. Co do reklamacji telefon był „serwisowany” w samym sklepie gdzie kupiłam jakieś 12 razy, a wysyłany do serwisu ok 4. Opryskliwa i niemiła obsługa w serwisie, wymyślają coraz to nowe bajki. No ale nie tylko z telefonami mają problemy. Znajomy kupił w podobnym czasie co ja kino domowe, które ku niewielkiemu zaskoczeniu nie działało zaraz po podłączeniu. Tak więc, moim zdaniem jest to totalny szajs, którym uprzejmi Panowie serwisanci mogą D sobie podetrzeć 🙂 Nie polecam chyba że dla ludzi o mocnych nerwach, wolnym czasie na serwisowanie i kilkoma stówami na które nie mają lepszego pomysłu niż wyrzucić w błoto (chociaż woloałabym wyrzucić tą kase naprawde w błoto niż napychać tym naciagaczom portfele).


reklama