>
Kategorie: iOS Newsy

Wyniki ankiety: „Apple Watch sprzeda się jak ciepłe bułeczki”

Analitycy z First Insight przeprowadzili badania związane z potencjalną sprzedażą Apple Watch. Wyniki – jak można było się spodziewać – rokują pozytywnie dla amerykańskiej firmy.

Apple Watch nie będzie wyłącznie dla geeków, co jest chyba najważniejszym wnioskiem całej ankiety. Firma z Cupertino sprzeda – bazując na aktualnych prognozach – akcesorium nie tylko miłośnikom technologii, ale również osobom interesującym się modą i aktualnymi trendami.

Na podstawie 966 odpowiedzi, jakich udzielili respondenci, First Insight udało się ponadto ustalić, że cena równa 349 dolarom wcale nie będzie zaporowa. Zegarek w szczególności przypadł do gustu kobietom, które byłyby w stanie wyciągnąć z portfela nawet o 50 dolarów więcej.

Byliśmy zaskoczeni – kobiety nie tylko pokochały Apple Watch, ale będą w stanie zapłacić nawet o 50 dolarów więcej, niż wynosi cena rynkowa gadżetu

– Jim Shea, First Insight

Niewykluczone, że zaczyna działać tu sprytne lokowanie produktu właśnie pod kątem „high fashion”; w listopadzie Apple pokusiło się o promocję Watcha na okładce chińskiego Vogue’a.

Badania First Insight dotyczyły też produktów innych firm – Samsunga, Motoroli, LG, ASUS-a czy Sony. Podobnie, jak w przypadku smartfonów, tak i na rynku smartwachów obserwuje się tendencję do płacenia większej ilości pieniędzy za akcesorium od Apple.

Jest jeszcze jeden, istotny wniosek – większość z nas szuka smartwatcha, który przypomina klasyczny, prawdziwy, analogowy zegarek, a przy tym może pochwalić się funkcjami fitnessowymi i możliwością zdalnego wyzwalania migawki

– dodaje Jim Shea

O ile trudno traktować osąd niecałych 1000 respondentów jako jedyny, słuszny kierunek dla nowej kategorii, tak widać tu potwierdzenie przesłanek słyszanych już wcześniej. Firmom, natomiast, badanie First Insight może pozwolić na dalsze rozwijanie się w kierunku klasycznej formy – dokładnie w taki sposób, w jaki robią to Motorola z Moto360, LG z z R Watchem czy ASUS.

Apple Watch ma pojawić się w sprzedaży na wiosnę 2015 roku. Już po kilku dniach będziemy w stanie stwierdzić, czy sprzęt odniósł początkowy sukces podobny do iPhone’ów – na długofalowe wyniki trzeba będzie jednak poczekać.

Źródło: Mashable, First Insight

Ceny ASUS ZenWatch

ASUS ZenWatch

od: 400 zł »

Antoni Żółciak

Najnowsze artykuły

  • Promocje

Zegarki Amazfit w super promocjach! Można sporo zaoszczędzić, a pewien sklep oferuje trzy raty za darmo

Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…

20 listopada 2025
  • Longform
  • Telefony

Oto, co niekiedy znaczą aktualne poprawki bezpieczeństwa

Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…

20 listopada 2025
  • iQOO
  • Newsy
  • Telefony

Kolejny kompaktowy telefon może zostać anulowany. Szkoda – to mógłby być świetny telefon

Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Telefony

Flagowiec Apple za 6000 złotych znowu z problemami. Kontrola jakości coraz gorsza?

Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Ten promocyjny model bije na głowę markę JBL, Xiaomi oraz Samsunga. Za 374 złote nie znajdziesz lepszego głośnika

Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Orange

HA HA HA, takiej „promocji” Black Friday jeszcze nie widziałeś. Po prostu wstyd

Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…

20 listopada 2025