Prezentacja nowej wersji systemu od Google już za nami, a w raz z nią ruszyły pełną parą prace wszystkich mobilnych gigantów nad jej optymalizacją do wybranych urządzeń. W przeciągu kilku najbliższych dni posiadacze serii Nexus będą mogli cieszyć się Androidem 5.0 Lollipop, natomiast użytkownicy urządzeń z nakładkami póki co muszą zadowolić się materiałami, prezentującymi przygotowania systemu pod kątem ich smartfonów.
Posiadacze flagowca od LG – modelu G3, z pewnością zainteresują się opublikowanymi dziś zrzutami ekranu, na których widoczne są nadchodzące modyfikacje interfejsu. Nie są to oczywiście ostateczne zmiany, tym niemniej możemy na ich przykładzie zobaczyć, czego w największym stopniu dotknie wyczekiwana aktualizacja.
Jak można dostrzec, najbardziej zmieni się pasek powiadomień – przypomina on teraz w znacznym stopniu ten, którym dysponować będą pozbawione nakładki producenta Nexusy, a przy tym, moim zdaniem, jest bardziej przejrzysty i intuicyjny.
Zaskakuje natomiast brak zmian w ekranie aplikacji – na pierwszy rzut oka niczym się on nie różni w stosunku do tego, z którym mamy do czynienia obecnie. Wszystko wskazuje więc na to, że LG dąży do wprowadzenia nowych udogodnień dostępnych w Androidzie 5.0, jednak przy zachowaniu dotychczasowego wyglądu swojej nakładki.
Co sądzicie o modyfikacjach, nad którymi pracuje LG? Sądzicie, że powinien pozostawić jak najwięcej z obecnej nakładki, czy wręcz przeciwnie?
Źródło: GSMArena, Life’s Good Blog
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…