O dzisiejszych nowościach pisał już dla Was szerzej Paweł. W maniaKalnym skrócie, zobaczyliśmy:
Dzisiejsza prezentacja i medialny show nie skupiały się jednak wyłącznie na produktach – a wręcz przeciwnie. Większą część spotkania zajęła analiza rozwoju marki Kruger&Matz oraz omówienie ostatniej akcji promocyjnej prowadzonej pod hasłem „It’s your life. Just take it”.
I temu zagadnieniu warto poświęcić dłuższą chwilę. Obszerne przemówienie Michała Leszka (przypomnijmy, że należący do firmy Lechpol Kruger&Matz to inicjatywa rodzinna, za którą stoi rodzina Leszków) obfitowało w pełne patosu momenty, ale mimo to, usłyszeliśmy kilka konkretnych i cennych informacji. Po pierwsze, cyfry robią dobre wrażenie – niecałe 32 miliony złotych przychodu przełożyły się na 4,5 miliona zysku netto, co oznacza, że Kruger&Matz zaczyna się rozpędzać. Po drugie choć marka nadal ma „tylko” 20% w ogólnych przychodach firmy Lechpol, to zważywszy na dynamikę rozwoju, przyszły rok ma szansę być tylko lepszy.
Po trzecie w końcu, ruszyła infolinia dla klientów i skrócony został czas serwisowania urządzeń – na razie do 6-10 dni, ale jak obiecuje Michał Leszek, już wkrótce Kruger&Matz będzie naprawiał urządzenia w czasie poniżej 5 dni (tutaj nadal liderem pozostaje marka Kiano, w wypadku której czas serwisowania flagowych tabletów to maksymalnie 5 dni w usłudze Assistance). Warto też pamiętać, że kryjąca się za obco brzmiącą nazwą firma zabiera i wysyła uszkodzony sprzęt na swój koszt.
I na koniec kilka zdań na temat akcji prowadzonej pod hasłem „It’s your life. Just take it”. Zrobiona na podobieństwo „Mam talent” promocja to fajny (ulubione słowo Michała Leszka) sposób na „ocieplenie” wizerunku marki Kruger&Matz, ale również warta uwagi, potężna kampania reklamowa. Oto mamy w końcu producenta z tak zwanego brandu B, który robi szum na miarę międzynarodowego koncernu, i robi to całkiem sprawnie. Pozostaje tylko pogratulować – sądząc po nazwiskach firmujących akcję (między innymi Przemysław Saleta) oraz ilości obecnych na sali dziennikarzy i przedstawicieli mediów, założenia firmy zostały w 100% zrealizowane – o Kruger&Matz mówi się coraz częściej i coraz głośniej. Pozostaje mieć nadzieję, że będzie się mówić także coraz lepiej – a to za sprawą dobrych, kompletnych i budzących zaufanie produktów. Produktów, które dzisiaj wyraźnie pozostawały w cieniu PR-owego spektaklu.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…