Wraz z wynikami całej grupy Orange Polska poinformował także o tym, jak radzi sobie ich najnowsza marka, czyli wirtualny operator nju.mobile. Wyniki tej dywizji „pomarańczowego operatora” nie napawają zbyt wielkim optymizmem.
Marka nju.mobile w ostatnim kwartale pozyskała 43 tysiące nowych kart SIM – 19 tysięcy spośród nich wybrało abonament, z kolei 24 tysiące ofertę na kartę. Mimo dalszych wzrostów bazy klientów nie jest już to zjawisko tak dynamiczne jak w poprzednich miesiącach – przypomnijmy tylko, iż w drugim kwartale do konta można było dopisać aż 81 tysięcy nowych kart, widzimy więc, iż w przeciągu ostatnich trzech miesięcy nastąpił spadek praktycznie o połowę. Ogółem nju.mobile posiada w tym momencie 806 tysięcy aktywnych kart SIM.
Czy wyhamowanie sprzedaży to tylko wypadek przy pracy w Orange, czy też długofalowy trend, przekonamy się zapewne przy okazji publikacji kolejnych kwartalnych raportów finansowych. Wydaje się jednak, iż ostatnie promocje mogą mieć spory wpływ na napływ nowych abonentów.
źródło: Orange
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…