Firma Nokia zajęła pierwsze miejsce wśród najsilniejszych marek z branży elektronicznej i jedenaste miejsce w klasyfikacji ogólnej w rankingu BrandAsset Valuator. Badanie przeprowadzone przez firmę Young&Rubicam po raz siedemnasty prezentuje najsilniejsze marki i trendy ich rozwoju.
Badanie BrandAsset Valuator opiera się na czterech filarach: wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek oraz wiedza. W odniesieniu do tych obszarów poszukiwane są odpowiedzi na pytania jak konsumenci identyfikują się z marką, w jakim stopniu ona odpowiada na ich potrzeby, a w jakim spełnia swoje obietnice, w końcu co markę wyróżnia od innych i co jest w niej unikalnego. Biorąc pod uwagę te wskaźniki eksperci z BAV Counsulting mierzą kondycję i wartość marek określając ich aktualny etap rozwoju, potencjał, siłę, cechy aktywne i pasywne. W tegorocznym badaniu BrandAsset Valuator przebadano 1294 marki.
Piotr Bubak z Nokia Poland tak podsumował wyniki badań: „Taki wynik ogromnie nas cieszy. To dla nas dowód, że szerokie, zbalansowane portfolio produktów i usług Nokia nie tylko znajduje nabywców, ale i jest przez nich dobrze oceniane”
Jak widać, sytuacja fińskiego producenta z rynków na całym świecie nie przenosi się na rynek w naszym kraju i Nokia wciąż jest u nas uważana za firmę przodującą w produkcji telefonów komórkowych.
źródło: inf. prasowa
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…
Fani strategii mogą czuć się kokietowani. Epic Games w ramach rozdawnictwa postanowił udostępnić graczom dwa…
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…