HTC uruchamia nową kampanię reklamową w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) – „Here’s an Idea” podkreślającą mnogość innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych w ostatnim czasie do swoich nowych telefonów.
Kampania „Here’s an Idea” kładzie nacisk na wiele funkcjonalności HTC Sense, zaprojektowanych z myślą o lepszej i łatwiejszej obsłudze telefonów HTC. Niektóre z tych funkcji, to między innymi: możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięcia osobistych danych po zgubieniu aparatu, konsolidacja komunikacji na serwisach społecznościowych w jednej aplikacji (Friendstream), czy widget umożliwiający rekomendowanie ulubionych aplikacji naszym znajomym.
W kampanii pokazane zostaną również inne zalety telefonów flagowej rodziny HTC Desire, jak np. możliwość obsługi technologii Adobe Flash, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranu podczas przeglądania stron internetowych, super szybki Internet. Zwrócono również uwagę na indywidualne cechy poszczególnych smartfonów, jak np. duży 4.3 cala ekran HTC Desire HD oraz dotykowy ekran połączony z wysuwaną klawiaturą QWERTY w telefonie HTC Desire Z.
Kampania reklamowa w regionie EMEA będzie prowadzona w telewizji, prasie, Internecie, mediach outdoorowych, jak również w punktach sprzedaży od października 2010 r.
źródło: inf. prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Google szykuje bardzo dziwną aktualizację najbardziej podstawowej aplikacji dostępnej na smartfonach z Androidem. Program "Telefon"…
Na kilka dni przed debiutem "najlepszy średniak świata" zdradził materiały marketingowe. Nie jestem pewien, czy…
Najwydajniejszy smartfon za chwilę stanie się oficjalny. vivo X100s będzie "tanim flagowcem" z potężną specyfikacją…
Xiaomi Pad 7 i Pad 7 Pro zdradziły datę premiery. Znamy również ich specyfikacje. Szykuje…
Apple prezentuje wyniki finansowe za drugi kwartał 2024 roku. Widać sporo spadków – tracą smartfony…
Epic Games na długi weekend przygotował dwie darmowe gry, które może odebrać każdy. Przygód tu…