Trudno jednoznacznie wskazywać, by premiera nowego flagowca BlackBerry – Passport – miała stanowić jednoznaczne odwrócenie nienajlepszej passy kanadyjskiego producenta, niemniej jednak liczby mówią sama za siebie – to był udany początek przygody tego smartfona z rynkiem mobilnym.
Jak poinformowali przedstawiciele BlackBerry, zapasy ich najnowszego modelu zostały chwilowo wyczerpane, a Passport został sprzedany w ilości 200 tysięcy sztuk. Oficjalna strona kanadyjskiego producenta poinformowała, że baza telefonów zarezerwowana dla ich oficjalnego sklepu, wyprzedała się w ciągu 6 godzin, z kolei Amazon pozbył się wszystkich egzemplarzy w zaledwie dziesięć godzin. Nie są to może wyniki na miarę wyników sprzedaży Samsunga czy Apple, ale i tak rezultat może napawać optymizmem.
Specyfikacja BlackBerry Passport przedstawia się następująco:
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…
Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…