Trudno jednoznacznie wskazywać, by premiera nowego flagowca BlackBerry – Passport – miała stanowić jednoznaczne odwrócenie nienajlepszej passy kanadyjskiego producenta, niemniej jednak liczby mówią sama za siebie – to był udany początek przygody tego smartfona z rynkiem mobilnym.
Jak poinformowali przedstawiciele BlackBerry, zapasy ich najnowszego modelu zostały chwilowo wyczerpane, a Passport został sprzedany w ilości 200 tysięcy sztuk. Oficjalna strona kanadyjskiego producenta poinformowała, że baza telefonów zarezerwowana dla ich oficjalnego sklepu, wyprzedała się w ciągu 6 godzin, z kolei Amazon pozbył się wszystkich egzemplarzy w zaledwie dziesięć godzin. Nie są to może wyniki na miarę wyników sprzedaży Samsunga czy Apple, ale i tak rezultat może napawać optymizmem.
Specyfikacja BlackBerry Passport przedstawia się następująco:
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…