Byli już artyści, piłkarze, ministrowie, duchowni, znani tego świata czy zwykli zjadacze chleba. Chociaż nie źródło przekazu ma tutaj znaczenie, tylko prawdziwy cel, to jednak na uznanie zasługuje zaangażowanie ze strony reprezentantów wszelkich grup zawodowych niezależnie od poglądów czy religii. Wszystko po to, aby szerzyć świadomość oraz propagować udział w pomaganiu chorym. Wyzwanie Ice Bucket Challenge, bo właśnie o nie chodzi, obiegło już całą kulę ziemską, teraz dociera również do naszej branży. Sami zobaczcie:
Nie ma w tym krzty przesady, hipokryzji, czy infantylności, sam rekwizyt też niczego nie ujmuje całej organizacji, tylko dlatego, że w ten sposób do akcji przyłącza się angielski oddział Samsunga w imieniu całej firmy okazując w ten sposób wsparcie chorym. Nawet jeżeli uważacie, że producent wykorzystał ten wizerunek do promowania swojego wodoodpornego produktu, to jednak ja uważam, że cel uświęcił środki, a sama idea dobroczynności została zachowana.
Kubeł zimnej wody z lodem stał się już symbolem akcji, która ma na celu niesienie wsparcia nieuleczalnie chorym. Jej efektem w ubiegłym roku było zebranie 64 milionów dolarów. Wszelki sposób przekazu takiej fundacji będzie zawsze lepszy niż obojętność.
Źródło: Samsung UK
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…
Ten RTS to bez wątpienia miły hołd dla legendarnego Command and Conquer. Mimo kilku wad…
Po zapowiedzi flagowca Sony Xperia 1 VII, fani oczekiwali kilku słów na temat Sony Xperia…
iPhone 17 Pro miał oferować warstwę antyrefleksyjną podobną do tej z Galaxy Ultra. Nowy przeciek…
Xiaomi YU7 zdradził wszystkie szczegóły specyfikacji przed premierą. Jest ładny, ma potężny zasięg i będzie…