, Newsy Samsung

Kłopoty w raju – Samsung traci w drugim kwartale

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Azi

    Nie ma to jak patrzeć na sprzedaż Samsunga poprzez jego politykę związaną z modowaniem.. Jak myślisz ile procent z 200 milionów jest modowanych lub potencjalnie mógłby być modowany? Kilkaset tysięcy? Sprzedaż Samsunga to przede wszystkim potężny marketing, mega oferta na każdą półkę cenową i podobne wzornictwo. Jedynie że te wzornictwo okres świetności ma już za sobą.

  • JustChillin

    Spokojnie nie długo wyjdzie Samsung Galaxy Note 4, który będzie pobijał następne rekordy sprzedaży, nie długo też pewnie wyjdzie metalowy Galaxy Alpha, który też na pewno będzie się świetnie sprzedawał. Stawiam też na nowego smarwatcha od Sama czyli Gear Solo lub 3, które też się powinny dobrze sprzedawać. Czyli podsumowując, Samsung znowu nie długo będzie notował duże zyski.

  • vister

    Htc tez mialo swoje 5minut, na poczatku androida najlepsze telefony byly od htc, potem bylo coraz gorzej, najwieksze szanse na wybicie sie maja Sony i LG choc wcisz kibicuje Samsungowi w szczegolnosci serii Note, samsung powinien sie yroche zreformowac i posiadac 3-5 serii telefonow, S, note, alpha (jako mini S), telefon ze sredniej polki i low end najlepiej z android silver, bo kiedy wchodze do salonu i widze ace trend core itp to mam wrazenie ze to jest to samo z inna nazwa… gdyby Samsung mial mniej serii latwiej byloby wprowadzac aktualizacje a klienci napewno by sie odwdzieczyli lepsza sprzedaza

  • Jakub

    nigdy nie lubiłem tej firmy, bo zawsze leciała na ilość, a nie jakość, tak jest d tej pory, mam nadzieje, że Ludzie się w końcu obudzą i zaczną kupować produkty HTC

  • Smigol

    Myślę że Samsung powinien wyrobić sobie markę zamiast n kopii telefonów i x pochodnych kilka serii i każdy coś by znalazł i było by łatwiej utrzymać dłużej wsparcie dla nich.

  • adamo1139

    jakby tak nawiązali współpracę z cyanogenmodem i każdy ich telefon miałby oficjalnego cm11, a nawet w jakiejś specjalnej wersji, to część wróciłaby do Sama i mieliby jeszcze 10 min.

  • Pique

    Czyżby ludzie jednak docenili politykę producenta w sprawie ograniczeń modowania? Knox był genialnym posunięciem Samsunga. O ile sam program może komuś się przydaje, tak zasady na jakich on działa pewnie nie jedna osobę zirytowały. Nie chcę knoxa – to czemu mam tracić gwarancję…innym powodem może być innowacyjność a raczej jej brak. Skoro postępu brak, a jest wręcz coraz gorzej w porównaniu do innych producentów to po co płacić ciężkie pieniądze za SX skoro można kupić coś równie dobrego/lepszego za mniejsze pieniądze. Mam nadzieję, że Samsung skończy odcinać kupony i weźmie się do pracy.

  • antysystem

    ilość nieświadomych, którzy wydadzą 2500 zł gdy mogą kupić u konkurencji za 1000-1500 już nie wzrośnie

  • Lizard

    Samsung powoli zmierza w tym samym kierunku co Nokia kiedyś. Samsung miał swoje 5 minut, a teraz pora na nowego gracza na rynku.Może LG?

    • http://gravatar.com/papiak Kacper Mazur

      Nie wiem po co przykład Nokii. Tak było zawsze i zawsze tak będzie, nikt nigdy nie utrzyma się samej górze przez wieczność, każdy ma swoje 5 minut, które kiedyś się skończą, takie zasady rynku.

    • Staszek

      Po pierwsze nie zapominajmy, że nadal sprzedają mnóstwo, ale tracą głównie w segmencie premium. Na własne życzenie – to nie żadne 5 minut, tylko miesiące błędów, polegających głównie na przestarzałym wałkowanym od 3 lat tym samym designie, który dziś wygląda już passe i oldschoolowo w porównaniu do konkurencji i nie obniżaniu cen. Klientom kupującym drogie telefony Samsung po prostu zaczyna się nudzić i irytować, ponieważ jego telefony wyglądają coraz brzydziej i nienowocześnie, a przy tym są za drogie w porównaniu do niewiele słabszych a znacznie tańszych produktów konkurencji. Szkoda, że rozpędzona machina marketingu tej firmy tego nie rozumie, ale może spadające słupki otworzą im oczy. Tak to jest, że stara się i wykazuje innowacyjnością ten słabszy na rynku (patrz np. LG), a nie słoń, który myśli, że swoją masą utrzyma zdobytą kiedyś (słuszni zresztą) pozycję (Samsung). Jeśli odświerzą look swoich telefonów, dadzą wolną rękę kreatywności projektantów, aby nadali smartfonom i phabletom pożądany kształt to będzie lepiej. Oczywiście pod warunkiem obniżenia cen – dziś już nie da się jak 2-4 lata temu sprzedawać za prawie 3 tys smartfon. Cena wyjściowa 1999 to obecne realia rynkowe, uwzględniając presję tanich chińskich i europejskich (oczywiście też made in china) produktów.

  • Damian38

    Ja i tak sie dziwię że wiara kupuje te samsungowskie jajka. Począwszy od SGS3, core, trendy i tak dalej. Dopiero galaxy alpha zaczął w miare wyglądać a samsung wrócił do starego designu.

  • Pablos

    Niech tworzą kolejne klony Galaxy 🙂

  • Damian38

    Nic dziwnego skoro ostatnio wypuszczają taki szajs. Może w koncu sie zreformuja i zaczną poważnie podchodzić do sprawy smartfonów. Model galaxy alpha i nowy note dobrze wróżą…

  • just4fun

    hype sie skonczyl, ludzie otwieraja oczy wiec zadna nowosc


reklama