Przejęcie firmy Beats przez Apple oficjalnie stało się faktem – z tej okazji gigant z Cupertino przygotował specjalną reklamę, w której w zabawny sposób podsumowuje i celebruje zakup tej niezwykle znanej na rynku sprzętu audio marki.
W 30-sekundowym spocie reklamowym spotykamy dwie postacie – Mikey i Tinę – których wygląd oparty jest na stylistyce głośników Beats by Dre Pill. Do dwójki bohaterów przemawia Siri – wirtualny asystent dostępny na urządzeniach mobilnych z iOS-em na pokładzie, informujący ich o imprezie rozkręconej przez nikogo innego jak Dr. Dre. Jak się jednak okazuje, na przyjęcie wstęp mają tylko goście z zaproszeniami.
Wiemy już, że takich wejściówek nie otrzyma około 200 osób wchodzących do tej pory w skład zespołu Beats – Apple zapowiedziało właśnie pożegnanie około 40% załogi zakupionej firmy. Cięcia są naprawdę spore – choć zwolnienia w przypadku przejęcia raczej były spodziewane, to chyba nikt nie spodziewał się, że okażą się one aż tak duże. Czas pokaże, czy Beats pod skrzydłami Apple jeszcze bardziej rozwinie skrzydła.
Źródło: AppleInsider
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…