Przejęcie firmy Beats przez Apple oficjalnie stało się faktem – z tej okazji gigant z Cupertino przygotował specjalną reklamę, w której w zabawny sposób podsumowuje i celebruje zakup tej niezwykle znanej na rynku sprzętu audio marki.
W 30-sekundowym spocie reklamowym spotykamy dwie postacie – Mikey i Tinę – których wygląd oparty jest na stylistyce głośników Beats by Dre Pill. Do dwójki bohaterów przemawia Siri – wirtualny asystent dostępny na urządzeniach mobilnych z iOS-em na pokładzie, informujący ich o imprezie rozkręconej przez nikogo innego jak Dr. Dre. Jak się jednak okazuje, na przyjęcie wstęp mają tylko goście z zaproszeniami.
Wiemy już, że takich wejściówek nie otrzyma około 200 osób wchodzących do tej pory w skład zespołu Beats – Apple zapowiedziało właśnie pożegnanie około 40% załogi zakupionej firmy. Cięcia są naprawdę spore – choć zwolnienia w przypadku przejęcia raczej były spodziewane, to chyba nikt nie spodziewał się, że okażą się one aż tak duże. Czas pokaże, czy Beats pod skrzydłami Apple jeszcze bardziej rozwinie skrzydła.
Źródło: AppleInsider
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…