, Nokia Telefony

Nokia 5800 XpressMusic oficjalnie!


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • zetu

    MG … ty to pewnie bys wolal motorole v2288 przynajmniej jest wytrzymala XD iiii DZWONI

  • MG

    tak stary daje tak glosno ze sasiedzi beda dzwonic w nocy po policje jak ja odpalisz. wez sie zastanow co ty piszesz? ty chesz miec przenosna wieze czy telefon

  • MG

    jak slysze biadolenie ze tel robi zle zdjecia to mi sie niedobrze robi. Tel ma dzwonic a nie robic zdjecia! jak chcesz super zdjecia bez szumow to sobie kup Aparat nikona za 5 kola.

  • Bartez13

    mam pytanko:głośno daje ta Nokia??

  • greg

    No wlasnie… Zdjecia nie robia wrazenia.. wogole.. ziarniste.. i niewyrazne… i w sklepie noki mowia.. ze to tak jest przy 3.2 MP… wiec jesli chcecie robic dobre zdjecia.. to inny telefon.. nawet sony ericsson k750i z 2 MP robi duzo lepsze zdjecia.. poza tym dziala ok..

  • http://www.liquidsblog.eu Liquid

    Już widzę tą cenę 2300zł brutto.. Przesada jak na telefon. O kilkaset złotych przesada.

  • Wergan

    Chyba sie zakochałem 🙂 to jest piekne juz nie moge sie doczekac 😉

  • gawlin

    ja sie zastanawiam czemu taki sprzet jest wiele tanszy n na ebay, a u nas na allegro badz w salonach nie oplaca sie w ogole?

  • http://none hifly

    Ciekawe, czy obsługuje ładowanie poprzez złącze microUSB…

  • regoat

    ale pomientajcie ze to sa tylko nasladowcy iPhona

  • Karmelek

    I pomyśleć, że chciałem kupić Jabłuszko 😉
    Ten telefon zapowiada się dużo ciekawiej!

  • nrik

    Aparat 3,2 z Zeissem czyli znany z N80, N70, N73 ale i nowszych E90 np bardzo dobry jakościowo i jasny jak na możłiwości handhelda aparat. Pamiętaj użytkowniku im więcej MPx tym obrazek większy i większe szumy i ziarno przy słabszym oświetleniu. Bardzo dobrze że nie ładują 5mpx do 5800 bo wtedy cena nie będzie sztucznie podbijana

  • Damix

    Wspaniale…
    w końcu nokia pokazała jakiś ciekawy model szkoda tylko , że nie ma wysówanej klawiatóry jak xperia X1 :/ i jakiegoś lepszego aparatu .
    Chociaż nie wiadomo może fotki będa niezłe

  • ronni

    cena powinna być w granicach 1,2tys pln! i na co komu ifon?! 😀

  • sickb0y

    Własnie to jest tym na co czekałem. Jestem chyba uzależniony od Nokii ; – ) Ciekawe jak będzie z dostępnością jej w PL?


reklama