Chiński producent smartfonów, firma Xiaomi, zaskakuje chyba wszystkich związanych z branżą mobile. Raptem 2 dni temu informowaliśmy o znakomitych wynikach sprzedaży urządzeń tej spółki, a dziś jej włodarze podzielili się z nami kolejną, robiącą spore wrażenie wiadomością.
Chiński koncern poinformował, iż jego flagowy model, Xiaomi Mi3, od momentu premiery pod koniec 2013 roku, rozszedł się już w 10 milionach egzemplarzy, będąc obecnym tylko i wyłącznie na chińskim rynku. Nie da się ukryć, iż jest to naprawdę świetny rezultat, który z pewnością cieszy kierownictwo firmy. Z tego też powodu producent wypuszcza na rynek specjalną, limitowaną edycję swojego „flagowca” w kolorze szampańskiego złota. Trzeba przyznać, że w nowej odsłonie Mi3 prezentuje się naprawdę bardzo korzystnie.
Śmiałe plany spółki odnośnie wyników sprzedaży na kolejne miesiące i planowana ekspansja na rynek europejski i amerykański jednoznacznie świadczą, iż mamy do czynienia z kolejnym wielkim graczem na smartfonowym rynku, który może poważnie zamieszać w nieco skostniałej stawce liderów. Pozostaje tylko czekać na kolejne ruchy Xiaomi i – rzecz jasna – zapowiedzi nowych modeli telefonów.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…