Xiaomi to jeden z tych producentów, którego produkty cieszą się ogromnym zainteresowaniem poza Państwem Środka. Jest to zasługa świetnie dopracowanego ekosystemu MIUI, a także konkurencyjnych cen. Producent postawił sobie za cel dostarczenie w tym roku sześćdziesięciu milionów smartfonów i zdaje się, że zrealizuje swój plan.
Pięć miesięcy pozwoliło na dostarczenie ponad dwudziestu dwóch milionów smartfonów, a to oznacza, że firma zyskała na popularności, gdyż w roku ubiegłym całkowita sprzedaż wyniosła zaledwie 18.7 miliona egzemplarzy. A zatem osiągnięcie zamierzonego celu, to tylko kwestia czasu, biorąc pod uwagę, że Xiaomi otwiera się na nowe rynki a prezentacji nie doczekał się jeszcze tegoroczny flagowiec – Xiaomi MI3S.
źródło: gsminsider
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…