Xiaomi to jeden z tych producentów, którego produkty cieszą się ogromnym zainteresowaniem poza Państwem Środka. Jest to zasługa świetnie dopracowanego ekosystemu MIUI, a także konkurencyjnych cen. Producent postawił sobie za cel dostarczenie w tym roku sześćdziesięciu milionów smartfonów i zdaje się, że zrealizuje swój plan.
Pięć miesięcy pozwoliło na dostarczenie ponad dwudziestu dwóch milionów smartfonów, a to oznacza, że firma zyskała na popularności, gdyż w roku ubiegłym całkowita sprzedaż wyniosła zaledwie 18.7 miliona egzemplarzy. A zatem osiągnięcie zamierzonego celu, to tylko kwestia czasu, biorąc pod uwagę, że Xiaomi otwiera się na nowe rynki a prezentacji nie doczekał się jeszcze tegoroczny flagowiec – Xiaomi MI3S.
źródło: gsminsider
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…