Kuba Wojewódzki to twarz kampanii reklamowej Play. Dzięki jego osobie wybuchła mała, zabawna „wojenka” pomiędzy sieciami Play oraz T-Mobile na Facebooku.
Wszystko zaczęło się, gdy rzecznik prasowy sieci Play udostępnił na swoim profilu zabawny filmik z programu X-Factor. Kuba Wojewódzki skomentował problem z krzesłami, a dokładnie pozycję Czesława Mozilla – tak kończą ludzie, którzy przechodzą do T-Mobile. Gwiazdorowi TVN chodziło o obecność Mozilla w reklamach T-Mobile, choć wcześniej pojawiał się w spotach Play.
Ale to nie koniec. W social media na kryzysy trzeba reagować szybko i T-Mobile właśnie tak zrobiło. Riposta to po prostu mistrzostwo świata – czapki z głów. Chodzi dokładnie o komentarz T-Mobile Polska pod postem – Próbujemy skontaktować się z Kubą w sprawie tej wypowiedzi, ale ciągle nie ma zasięgu.
Co sądzicie? Ja się autentycznie uśmiałem. 🙂
źródło: własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Od premiery Nothing Ear minęła chwila, jednak spokojnie - nie zapomniałem o tym, by je…
Google szykuje bardzo dziwną aktualizację najbardziej podstawowej aplikacji dostępnej na smartfonach z Androidem. Program "Telefon"…
Na kilka dni przed debiutem "najlepszy średniak świata" zdradził materiały marketingowe. Nie jestem pewien, czy…
Najwydajniejszy smartfon za chwilę stanie się oficjalny. vivo X100s będzie "tanim flagowcem" z potężną specyfikacją…
Xiaomi Pad 7 i Pad 7 Pro zdradziły datę premiery. Znamy również ich specyfikacje. Szykuje…
Apple prezentuje wyniki finansowe za drugi kwartał 2024 roku. Widać sporo spadków – tracą smartfony…