Kuba Wojewódzki to twarz kampanii reklamowej Play. Dzięki jego osobie wybuchła mała, zabawna „wojenka” pomiędzy sieciami Play oraz T-Mobile na Facebooku.
Wszystko zaczęło się, gdy rzecznik prasowy sieci Play udostępnił na swoim profilu zabawny filmik z programu X-Factor. Kuba Wojewódzki skomentował problem z krzesłami, a dokładnie pozycję Czesława Mozilla – tak kończą ludzie, którzy przechodzą do T-Mobile. Gwiazdorowi TVN chodziło o obecność Mozilla w reklamach T-Mobile, choć wcześniej pojawiał się w spotach Play.
Ale to nie koniec. W social media na kryzysy trzeba reagować szybko i T-Mobile właśnie tak zrobiło. Riposta to po prostu mistrzostwo świata – czapki z głów. Chodzi dokładnie o komentarz T-Mobile Polska pod postem – Próbujemy skontaktować się z Kubą w sprawie tej wypowiedzi, ale ciągle nie ma zasięgu.
Co sądzicie? Ja się autentycznie uśmiałem. 🙂
źródło: własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…
Ten RTS to bez wątpienia miły hołd dla legendarnego Command and Conquer. Mimo kilku wad…
Po zapowiedzi flagowca Sony Xperia 1 VII, fani oczekiwali kilku słów na temat Sony Xperia…
iPhone 17 Pro miał oferować warstwę antyrefleksyjną podobną do tej z Galaxy Ultra. Nowy przeciek…
Xiaomi YU7 zdradził wszystkie szczegóły specyfikacji przed premierą. Jest ładny, ma potężny zasięg i będzie…
POCO F7 Pro to jeden z najbardziej opłacalnych smartfonów nawet bez żadnej obniżki. W promocji…