Serwis iFixit zajmujący się rozkręcaniem urządzeń, a także oceną produktu pod kątem chałupniczej naprawy, postanowił wziąć na warsztat najnowszy smartfon południowokoreańskiego koncernu – Samsunga Galaxy S5. Jak się okazuje, dostanie się do wnętrza nie jest takie łatwe, ale też nie niemożliwe – w dziesięciopunktowej skali nasz bohater otrzymał pięć punktów, a to oznacza, że producent utrudnił życie wszystkim serwisantom oraz złotym rączkom (poprzednia generacja galaktycznej eski otrzymała aż osiem punktów, tak samo jak Galaxy S III).
źródło: ifixit
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Fresh 'n Rebel zaprezentował dwa modele dousznych słuchawek, które wyróżniają się nowym designem i funkcjami.…
HONOR startuje z promocjami na cztery mocne modele smartfonów. Dzięki akcji w zestawie odbierzemy tablety…
Google wprowadza do oficjalnej sprzedaży w Polsce trzy swoje smartfony – Google Pixel 8, Pixel…
HBO Max zmienia się w Polsce na Max – w ten sposób poszerza się właśnie…
Na polskim rynku pojawiła się nowa opcja kolorystyczna dla innowacyjnych słuchawek Huawei FreeClip. Teraz fani…
Huawei prezentuje nowy, tani smartwatch w wersji dla tych, którzy lubią mieć wybór. Swój Huawei…