Serwis iFixit zajmujący się rozkręcaniem urządzeń, a także oceną produktu pod kątem chałupniczej naprawy, postanowił wziąć na warsztat najnowszy smartfon południowokoreańskiego koncernu – Samsunga Galaxy S5. Jak się okazuje, dostanie się do wnętrza nie jest takie łatwe, ale też nie niemożliwe – w dziesięciopunktowej skali nasz bohater otrzymał pięć punktów, a to oznacza, że producent utrudnił życie wszystkim serwisantom oraz złotym rączkom (poprzednia generacja galaktycznej eski otrzymała aż osiem punktów, tak samo jak Galaxy S III).
źródło: ifixit
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…