Xiaomi radzi sobie naprawdę całkiem dobrze. Ma ciekawe smartfony, a także interesujące pomysły na promocję. Podczas akcji Mi Fan Festival producent sprzedał ponad 1.3 mln sztuk telefonów komórkowych w 12 godzin! Naprawdę imponujący wynik.
Akcja Mi Fan Festival to akcja firmy Xiaomi, która wystartowała 8 kwietnia na Tajwanie, a także w Singapurze, Chinach i Hong Kongu. Przez 12 godzin producent oferował w promocyjnych cenach trzy multimedialne smartfony – Xiaomi Mi3, Redmi i Redmi Note. W tym dniu sprzedano ponad 1.3 mln egzemplarzy produktów Xiaomi. Firma wystawiała urządzenia partiami, w różnych cenach i dodatkowymi rabatami na akcesoria.
Mimo świetnego wyniku, producentowi Xiaomi nie udało się wyprzedać wszystkich zapasów, które przygotował. Firma zamierzała sprzedać po 600 tys. sztuk Redmi oraz Redmi Note, a także 400 tys. egzemplarzy Mi3. Xiaomi zamierza jeszcze w tym roku wejść na nowe rynki, m.in. w Indiach oraz Malezji. W ten sposób w całym 2014 roku chce sprzedać 60 mln sztuk, a w 2015 – ponad 100 mln.
źródło: news.softpedia.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Przegapiłeś najważniejsze informacje ze świata smartfonów? To sprawdź przegląd tygodnia w serii "Zima o HITach".…
Instagram dodaje sporo nowości, które udostępniane są także Polakom. Chodzi o nowe interaktywne naklejki w…
Smartfon na lata to gratka dla niejednego ManiaKa. Zastanawiasz się, jaki telefon kupić, aby cieszyć…
Dobry tablet wcale nie musi kosztować fortuny. Samsung Galaxy Tab A9+ doczekał się teraz dobrej…
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…