, myPhone Newsy

myPhone w 5 lat sprzedał 1 mln sztuk telefonów. W ostatnim kwartale – 20 tys.

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • tadzik

    i sprzeda kolejne parenaście tysięcy tego nowego modelu CUBE

  • Darks

    Ja ze swojej strony życzę im jak najgorzej.

    Pierwsza kwestia – zmiana warunków gwarancji. Dawniej według regulaminów dostępnych na stronie (a do których odsyła fizyczna gwarancja dodawana do telefonu) reklamacja odbywała się w systemie door2door. Obecnie regulaminy zostały zmienione i bodajże tylko w jednym miejscu (składanie zamówienia) został stary zapis. Dokumentów, na które wskazuje gwarancja już nie ma. W moim odczuciu jest to absolutna amatorka na poziomie firmy krzak, która zwija się po 2 latach, gdy skończyły się dotacje i wszelkie zniżki.

    Kwestia druga – wypuścili na rynek towar całkiem udany. Pomijając niewiedzę w kwestii nagrywania w full HD na procesorach mtk6589m, to model Next był swego czasu absolutnym killerem. Niższe modele, przy odpowiednich cenach, również stanowiły „gorący towar”. I co z tego dzisiaj zostało ? Pazerność „polaczków” szybko sprawiła, że solidne modele zostały wycofane, a na ich miejsce, w identycznej cenie wskakuje taki Next-S. Pazerność pseudo-dorobkiewicza, która przysłoniła fakty, że konkurencja typu GoClever czy K&M poszła już dalej, oferując coraz sensowniejsze produkty. Ale co tam, ładujemy kasę w marketing, robimy sobie pogodny PR i jaramy się idiotycznymi statystykami jak to robiło ostatnio Prestigio.

    Zawsze będę przeciwny wszystkim firmom, dla których nie ma znaczenia jaki wypuszczają produkt, jeśli kasa zapierdziela do kieszeni.

    • mzoila007

      tam chyba nigdy nie było d2d. Rozumiem ze pojsc na poczte i wysłac to duzy problem, bo wysyłka jest darmowa…no ale trzeba sie przejsc a przy tym mozna umrzec :O

      • http://gravatar.com/wania1 wania

        „mzoila007” to nie chodzi o to czy można się przejść na pocztę, czy nie, ale o to, że nie zmienia się warunków gwarancji podczas jej obowiązywania, a niestety TelForceOne tak zrobił.
        Co do kwestii Nexta i Nexta S „Darks” ma rację, mydlenie oczu kupującym, że Next S jest poprawionym/zmodernizowanym/ulepszonym (czy jak tam zwał) modelem, jest klasycznym robieniem klienta w „konia”. Mistrzostwo świata (w negatywnym znaczeniu) wyprodukować gorszy sprzęt a sprzedawać go w tej samej cenie lub nawet drożej niż model wcześniejszy ale lepszy. I jeszcze „wciskać” go ludziom twierdząc, że go ulepszyli względem Nexta! Grunt, aby „kasiora” była na plusie. Z takim podejściem nie wróże firmie zysków na przyszłość.

        • Johny

          oskarz jeszcze activie ze po niej nie chudniesz….niektorzy nie powinni ogladac reklam bo nie potrafia ich odróznic od rzeczywistosci

      • Darks

        Źle się wyraziłem z tym d2d. Chodziło właśnie o darmową wysyłkę w obie strony po zarejestrowaniu i przyjęciu zgłoszenia. W tym jednak rzecz, że już nie ma darmowej wysyłki. Rozumiem, każda firma ma prawo wprowadzać zmiany w obsłudze, ale cyrkiem jest, że warunki gwarancji zmieniają się w czasie jej trwania. Uprzedzając pytanie – tak, kontaktowałem się z myPhone w tej sprawie. Twierdzą, że dla nich nie ma znaczenia, że nabyłem telefon w okresie, gdy obowiązywała w pełni darmowa procedura reklamacji.

  • Artok

    Dobrze, że polska firma się rozwija. Niech zrobią telefon, który ma od 4.5 do 5 cali, ekran HD/FHD, Snapdragona S4 Pro lub sześciordzeniowego Mediateka, to bierę 🙂

    • rabajbaj

      myślę, że wybrałbyś już coś z ich oferty.


reklama