, Android Gry i aplikacje Microsoft Newsy Nokia

Nokia: 75 proc. aplikacji na Androida jest kompatybilnych z Nokia X

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • mnich

    To oznacza, że nawigacja Nokia here bedzie kompatybilna z andrutem. Teraz chłopcy M$ zbieleją jak wapno w trumnie bo ich jedyny argument zostanie zgaszony wiadrem zimnej wody. Czekamy na Nokię X… I nową Navi, zobaczymy czy rzeczywiście jest aż taka amejzing

    • https://www.facebook.com/leggslovers mozilla007

      Ja podczas prezentacji właśnie widziałem nawigację na tych Nokiach. To i tak MS traci argumenty, bo teraz czekać na Nokię z wydajnością chociaż SGS3 i wtedy już można pożegnać te WP.

      • http://www.facebook.com/paulyne4ever Paulina Wlck

        Mozilla chlopie co ty gadasz SGS3 to mul jakich malo… ;-;. Lumie kiedys sie resetowaly ale tylko na poczatku…

        • LINEK

          Paulina zostaw go, szkoda nerwów. To troll najwyższych lotów, klasa między galaktyczna. Lepiej nie zadzierać!

        • Johny

          On juz na paru portalach dostał bana, również pod inną ksywką.
          Ma chcłopak za dużo czasu w gimnazjum, to pisze bzdury wyssane z palca

      • Westwal

        Ty się dobrze czujesz? Nie bierz tych leków, które bierzesz bo nie pomagają, a wręcz przecwnie. Jak można w ogóle porównywać gó****nego Samsunga do Nokii. Samsung – firma która od jakiegoś czasu trzepie wszystkie telefony w tym samym stylu. BEZNADZIEJA. Ja już nawet wiem jak będzie wyglądać Galaxy S6 – tak samo jak S5 tylko większy 😉 (yyy syndrom iPhona?) tylko dodadzą jakiś trik, np. chuchnięcie w ekran będzie uruchamiało telefon. Mega patent, nie ma co. I za to każą sobie płacić 2500zł. S4 w życiu bym nie kupił. Używałem dwa dni i dziękuję. Wolę Nokię
        WP nie trzeba żegnać, bo to oddzielny rozdział. Ten system jest mega stabilny i bardzo szybki, Apek jest wystarczająco. Nie ma takiego śmietnika jak w GPlay (milion aplikacji z czego 20% nadaje się do używania). Sam mam Lumię 1,5 roczną i mogę tylko chwalić WP.

  • David

    Tak, tylko 60 % appek z Play I tak nie uzywasz a nawet nie widziales na oczy. Skoro jest ponad 700 tys aplikacji w Google Play a ty zainstalujesz, powiedzmy 80 aplikacji, to policz jaki odsetek Ci zostaje. Wiec za nim zaczniesz koty wieszać na MS to pomyśl. Po drugie te 25% moze byc przeportowane.

    • https://www.facebook.com/leggslovers mozilla007

      Ja mam trochę ponad 200 apek i to nawet przy takiej ilości, to starczy nawet wyselekcjonować te 25%, to już daje dużą ilość. WP nie ma nawet 10%, a ciemna masa zadowolona jest.

      • Johny

        Wiem wiem, Panie „telefon z Biedronki”.
        Przeportowanie aplikacji ma zająć kilka minut!
        Masz dwieście a używasz 20, gimnazjaliści mnie rozbrajają 😛

  • sponsor

    Bardzo po M$ wszystko super. Masz dom, brakuje dachu w 75% masz dom więc ciesz się.


reklama