, Newsy Plus

smartDOM. Wspólna oferta Plusa oraz Cyfrowego Polsatu

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • areko86@poczta.fm

    Nie wygląda to tak wcale kolorowo. Posiadam dekoder CP i w związku z tym że kończyła mi się umowa w Play postanowiłem skorzystać z oferty SMART DOM Plusa, wszystko przez telefon (bo tak zawierałem umowę) było ładnie, pięknie, ze względu na to, że miałem już problemy z CP postanowiłem kilkakrotnie dopytać konsultantkę czy aby na pewno za LTE jako trzecia usługa będę płacił tylko 1 zł miesięcznie i za każdym razem to potwierdzała, a więc się zgodziłem. I przez 3 miesiące było ok, aż do dzisiaj kiedy to dostałem rachunek za internet mobilny na 36,64zł, wykorzystałem może 1GB transferu i tyle. Poprosiłem przez kontakt mailowy Plusa o wyjaśnienie zaistniałej sytucji i otrzymałem odpowiedź: W nawiązaniu do poruszonej kwestii informuję, że dla numeru 603****** został naliczony rabat w wysokości 10 złotych (brutto). Rabat z tytułu Superoferty nie został przyznany, ponieważ umowa dla wspomnianego numeru została podpisana w okresie dłuższym niż 10 dni od momentu złożenia zamówienia na usługę 723****** (Nowa Umowa I).
    W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
    Z poważaniem
    Kostiantyn *******
    Internetowa Obsługa Klienta
    www.plus.pl

    Jak to możliwe skoro zawierałem obie umowy w jednym czasie? Postanowiłem przybliżyć całą sytuację i otrzymałem wyczerpującą odpowiedź:
    Wyjaśniam, że stanowisko w tej sprawie zostało przedstawione w liście z dnia 29.12.2014.
    Z poważaniem
    Kostiantyn *******
    Internetowa Obsługa Klienta
    www.plus.pl
    Jednym słowem oszustwo, jak mogło minąć 10 dni skoro zawarłem obie umowy w jednym terminie? Radzę uważać, widzę, że PLUS zaczyna stosować te same metody co CP, straszą klienta do końca mając nadzieję że klient będzie miał dość i w końcu zapłaci. Dodam, że ostatnia potyczka z CP o mało nie skończyła się w sądzie, gdyby nie to, że nagle okazało się, iż był to tylko zwykły błąd informatyczny (a ile nerwów straciłem). Brak słów.

  • joasia21

    Z całym szacunkiem dla Państwa ale to że oferta mi się podoba wcale nie oznacza, że mam coś wspólnego z Plusem. Jedyne co mnie łączy z siecią to fakt, iż od kilkunastu lat jestem jej abonentem. A ponieważ dla mnie oferta jest atrakcyjna, więc wyraziłam tylko swoje zdanie 🙂 Pozdrawiam :))

  • rozz

    Ano widać że czuwają nad opiniami 🙂 lol kiepsko wyszło z tym zachwalaniem 🙂

  • mazeone

    Te pierwsze komentarze na bank pisali ludzie Solorza.

  • mimo

    Tak ciekawe ile dadzą ci tego Internetu przykładowo hmm 3gb no to fakt będziesz mógł szaleć z lte Ale jeden weekend w miesiącu hehe tak i zapraszać kolegów raz w miesiącu i chwalić się patrz ależ ja mam neta , dziękuję

  • sivy

    Te komentarze to chyba na czyjeś zlecenie były pisane 😉

  • Jola

    Zgadzam się z Wami, oferta jest bardzo fajna i korzystna . Miło, że także nagradzanym można być rabatem miesięcznym za rozszerzenie pakietu. Nie wiem czy inna sieć była pierwsza w łączeniu usług czy nie była, nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, dla mnie najwazniejsze jest to ,że mój operator czyli Plus wraz z Cyfrowym Polsatem wyszli z taką propozycją a ja na tym mogę tylko zyskać.

  • A123123123

    Dobrze się dzieje, w końcu nasz rodzimy operator multimedialny racjonalnie podszedł do marketingu. Na takim ruchu CP I Plus mogą jedynie zyskać. 🙂

    • joasia21

      zgadzam się 🙂 dużo osób zarzuca jednak powielenie oferty Orange, ale czy łączenie usług to tylko pomysł Orange? każdy operator praktycznie ma taką ofertę u siebie 🙂 Dla mnie oferta ta jest atrakcyjna a zaoszczędzenie kilku zł w portfelu to duży plus 🙂

  • awen6

    Łączenie usług to bardzo wygodna metoda,jest to po pierwsze łatwiejsze a po drugie bardziej korzystne rozwiązanie.Sposób dołączenia do programu jest bardzo prosty .Jak dla mnie to jak najbardziej pozytywne rozwiązanie,łącząc usługi oszczędzam,otrzymuje rabat i dodatkowo jestem z Plusem i na plus

  • joasia21

    Możliwość zaoszczędzenia na łączeniu usług to duży plus nowej oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu. Decydując się na zakup Internetu LTE za 39,90 i pakietu telewizji za 59,90 miesięcznie zaoszczędzić można nawet 240 zł rocznie i przeznaczyć tę kwotę na inny cel. O tak jak dla mnie duży plus.


reklama