, Gry i aplikacje Newsy Nokia Smartfony Telefony Windows Phone

Nokia Lumia Black po trzech tygodniach. Które smartfony Nokia Lumia już ją mają?


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Slawek

    Lumia 920 z wolnej sprzedaży też ma.

  • macias

    Lumia 920 z plusa tez ma

    • http://www.gsmManiaK.pl/ Paweł Gajkowski

      Na stronie Nokii, jest informacja, że wkrótce, dlatego tez nie została wymieniona

  • Jakub

    to jest powód żeby brać najpierw brandowane :P, niestety ta aktualizacja mało daje, tak naprawdę 8.1 ma dać te rzeczy co powinny być już dawno

  • Kamil

    Ja posiadam czystą 625 i aktualizacji jeszcze nie ma. Dziwnie trochę, zawsze myślałem, że niebrandowane dostaną jako pierwsze

  • kuba

    „Czyste” 520 i 625 w ogóle nie dostały, albo dostaną dopiero po brandowanych? Co się dzieje 😮
    Może i się czepiam, ale w tytule przecinek jest niepotrzebny.

  • adamo1139

    Ja w starym kompie mam 460 MB ramu i w GTA 3 da się grać

  • Jakub

    ale XP działa w miarę na 512 MB, jak jest mniej to jest lipa straszna, ja mam jeszcze starego kompa w tym roku skończy 11 lat i mam w nim 768 MB ramu i jakoś działa 😀 neta można przejrzeć na nim

    • Tirinti

      A ja miałem kiedyś ZX Spectrum z 48kB RAM i też działał.

  • Darks

    Powoli coraz więcej aplikacji / gier / funkcji zaczyna wołać o 1GB ramu. Czyżby WP miał jakieś problemy z oszczędzaniem pamięci ? Android przy 512mb ramu przymula, ale generalnie mamy tam wszystko to samo, co w lepiej wyposażonych urządzeniach. O ile mogę zrozumieć, że jakaś gra sama potrzebuje pół gigabajta pamięci, to jakoś nie mogę wyobrazić sobie aby tak zasobożerna była funkcja w systemie mobilnym. Toć Windows XP zadowalał się znacznie mniejszą ilością pamięci, a gdzie tutaj porównywać XPka do jakiegokolwiek systemu mobilnego ?

    • Tirinti

      Kiedyś pisałem aplikację na WP7 i Microsoft odrzucił ją twierdząc że pozwalamy na 9nstalacje na modelach z 256MB. Nasze testy tego nie potwierdzały ale by się testerzy Microsoftu odczepili daliśmy wymóg minimum 512MB i przeszła.
      Pewnie teraz jest tak samo jak w jakimś krytycznym ustawieniu się wyłoży albo będzie mulić to testerzy odrzucają a producenci nie chcą z nimi walczyć i dają limit 1GB.
      Poza tym nie ma nowego XNA i gry na WP8 trzeba pisać w przestarzałym C++, który nie ma zarządzania pamięcią i bez dobrej optymalizacji wymaga to więcej pamięci a mało komu chce się bawić w optymalizację.


reklama