Kabaret Mumio po kilkuletniej współpracy z operatorem telefonii komórkowej Plus, postanowił przejść do konkurencji i tym samym od dzisiaj występować będzie pod szyldem Play.
Jacek Borusiński, Dariusz Basiński i Joanna Fudala (członkowie kabaretu Mumio), po siedmioletniej współpracy z siecią Plus zdecydowali się zmienić kolory i tym samym promować usługi oraz smartfony oferowane przez Play. Poniżej znajdziecie ich pierwszy spot reklamowy, w którym nie mogło zabraknąć dobrze rozpoznawalnej Barbary Kurdej-Szatan, Nie przedłużając, zobaczcie sami.
źródło: Play
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…
Jeden z najciekawszych głośników do 500 złotych doczekał się w Polsce przyjaznej przeceny. Niejaki Soundcore…
Akcje promocyjne Black Friday od zawsze wzbudzały emocje. I prawidłowo, gdyż nie zawsze czarnopiątkowe "okazje"…
Ogromna awaria Cloudflare sparaliżowała tysiące stron i aplikacji. Początkowo podejrzewano potężny atak DDoS, ale rzeczywista…
Najważniejsze usługi zostaną tymczasowo wyłączone. Bank ING nie pozostawia złudzeń, że klienci, którzy odpowiednio się…