Chińska firma zamierza już w najbliższej przyszłości włączyć do oferty tanie smartfony. Naprawdę tanie smartfony – ich cena nie przekroczy 50 dolarów.
Telefony będą początkowo kierowane – o dziwo – na rynek japoński, nie chiński. Ale cóż – Xiaomi wie, co robi. Wystarczy rzucić okiem na ich wyniki finansowe i sprzedażowe. W 2012 roku sprzedano ponad 7 milionów urządzeń, które łącznie wygenerowały 2 miliard dochodu. W roku ubiegłym słupki urosły jeszcze bardziej; Xiaomi zamknęło rok z wynikiem 19 milionów sprzedanych telefonów. W ciągu najbliższych 12 miesięcy producent zamierza dostarczyć smartfony do 40 milionów klientów.
Poza Xiaomi, do premiery niskobudżetowych telefonów o cenie nieprzekraczającej 50 dolarów, przymierzają się też chiński Coolpad i Micromax – firma z siedzibą w Indiach.
W dalszym ciągu największym rynkiem zbytu dla Xiaomi pozostanie południowo-schodnia Azja, o czym zapewniał m.in. Hugo Barra. Niestety, w dalszym ciagu brakuje informacji o ewentualnej dystrybucji na terenie Polski.
Źródło: Nikkei Asian Review, za: CNET
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…