Xiaomi to firma z potencjałem (powstała nieco ponad trzy lata temu), który dostrzegł Hugo Barra obejmując stanowisko wiceprezesa. To właśnie ta firma pokazała, że produkcja smartfonu klasy średniej, a także premium nie musi być kosztowna, czego dowodem jest Xiaomi Red Rice, a także Xiaomi MI3. Kilkukrotne rekordy sprzedaży w 2013 roku pozwoliły młodej firmie dostarczyć dwadzieścia milionów smartfonów. W tym roku firma planuje podwoić sprzedaż.
Dyrektor generalny w firmie Xiaomi – Lei Jun – za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter poinformował, że w 2014 roku firma planuje dostarczyć czterdzieści milionów smartfonów, czyli dwukrotnie więcej, aniżeli w roku ubiegłym. Trzeba przyznać, że plan jest ambitny, biorąc pod uwagę, że zaledwie dwa lata temu udało się wysłać około siedem milionów egzemplarzy. Oczywiście dane dotyczą wyłącznie azjatyckiego rynku, gdyż do tej pory nie jest jasne czy firma zdecyduje się wprowadzić smartfony na inne rynki, jak planuje to konkurencyjne Meizu, które zaatakuje Stany Zjednoczone Ameryki już podczas CES 2014.
źródło: androidworld
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…