Nie tylko Xiaomi może stać się niezwykle popularne w ciągu najbliższych miesięcy czy lat. Meizu – firma, która smartfony produkowała jeszcze przed znanym startupem – właśnie poinformowała o planach ekspansji.
Jeśli popatrzymy obecnie na rynek chiński, sytuacja nie będzie już tak oczywista, jak jeszcze rok czy dwa lata temu. Xiaomi rozpycha się coraz bardziej – i dobrze. Dobrze, ale jednocześnie może właśnie to jest powodem ostatniej decyzji zarządu Meizu. Z racji na rosnącą w zastraszającym tempie konkurencję na rodzimym rynku, firma mogła czuć się zmuszona do obniżenia cen i szukania potencjalnych rynków zbytu w innych sektorach. Meizu chce zacząć od Stanów Zjednoczonych. To odważna decyzja, która z pewnością będzie wymagać nie tylko samozaparcia, ale też sporych nakładów na reklamę i produkcję.
Meizu ma zamiar zaprezentować całe portfolio na zbliżających się targach CES 2014, gdzie pojawi się m.in. MX3 czy – być może – MX4G, nad którym firma pracuje już od jakiegoś czasu. Ten ostatni wydaje się szczególnie interesujący ze względu na dwa aspekty – pamięć o pojemności 128 gigabajtów i 5,5-calowy wyświetlacz o absurdalnie wysokiej rozdzielczości (2560 x 1440 pikseli).
Źródło: Meizu, Unwired View
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…