Po ponad czterech miesiącach sprzedaży LG G2 przyszedł czas na podsumowanie. Zanim to tego przejdziemy, pozwolę sobie nadmienić, że Samsung Galaxy S4 sprzedał się w nakładzie 20 milionów egzemplarzy w ciągu 60 dni od premiery, natomiast Galaxy Note 3 został dostarczony w ilości pięciu milionów sztuk w miesiąc od debiutu. A jak na tle konkurencji wypada LG G2?
Niestety, ale bardzo kiepsko, gdyż po ponad czterech miesiącach od wprowadzenia do sprzedaży południowokoreański koncern może pochwalić się sprzedażą na poziomieokoło 2.3 miliona egzemplarzy z czego w Korei Południowej na zakup zdecydowało się około sześćset tysięcy osób. Założeniem LG było dostarczenie trzech milionów jednostek w trzecim kwartale tego roku, jednak jak widać cel nie został osiągnięty.
Nawet najlepsze podzespoły, elegancki design oraz autorskie zastosowania nie są w stanie pomóc w walce z urządzeniami Samsunga. Być może LG zbyt mało wydaje na promowanie produktów, a także za długo zwleka z wprowadzeniem ich do międzynarodowej sprzedaży. A według Was w czym tkwi problem?
źródło: phonearena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…