Mobile World Congress, pomimo tego że zakończyło się wczoraj, nie daje nam o sobie zapomnieć. Popatrzcie sami, co takiego jeszcze zaprezentowano w Barcelonie.
Samsung oraz LG to najwięksi, południowo-koreańscy producenci sprzętu cyfrowego. Obaj dysponują własnym interfejsem użytkownika, Samsung ma TouchWiz, natomiast LG posiada S-Class (nie mylić z Mercedesem). Wspomniane nakładki mogą oczywiście pracować z różnego rodzaju systemami operacyjnymi (Windows Mobile czy Android).
Wszystko wygląda na to, iż nasi producenci już niedługo zaczną używać podobnego interfejsu FX, który doskonale radzi sobie z grafiką 3D oraz wideo-animacjami.
Podczas MWC 2010, FX UI zostało zaprezentowane najpierw na dużym urządzeniu, wyposażonym w klawiaturę QWERTY, a później na (nie mającym nic wspólnego z Koreą) HTC Nexus One.
Zapraszam do obejrzenia poniższego wideo (pochodzącego z serwisu Mobile-review), na którym wspaniale pokazano możliwości nowego FX UI.
Zgodnie z zapowiedziami, interfejs FX znajdzie zastosowanie nie tylko w smartfonach, ale także w innych urządzeniach mobilnych (nawet w systemach samochodowych). Pierwsze urządzenia wyposażone w ten niesamowity interfejs powinny pojawić się w drugiej połowie 2011 roku. Można się spodziewać, iż Samsung użyje FX w smartfonach z systemem Bada, natomiast LG przeznaczy go dla Androida.
Według mnie interfejs prezentuje się rewelacyjnie. A jakie są Wasze odczucia po obejrzeniu powyższego wideo?
źródło: unwiredview
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…